Brodarska tvrtka Atlantska plovidba ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine četiri puta veću dobit u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Neto dobit u prvih je devet mjeseci iznosila 719 milijuna kuna, pokazuje konsolidirano financijsko izvješće objavljeno u četvrtak na Zagrebačkoj burzi.
Prodaja brodova
Ukupni prihodi porasli su u promatranom razdoblju za 60 posto, na 1,60 milijardi kuna. Pritom 21,8 posto ukupnog prihoda čini prodaja brodova, navodi se u komentaru uz izvješće. Pomorstvo sudjeluje u ukupnom prihodu sa 77 posto, a u dobiti 100 posto. Čak 73 posto prihoda od prodaje ostvareno je na inozemnom tržištu. Ukupni rashodi Atlantske plovidbe porasli su 6,64 posto, na 879,86 milijuna kuna. U promatranom razdoblju značajniji događaji za Atlantsku plovidbu bili su prodaja brodova “Sveti Vlaho” od 39.443 DWT, “Mljet” od 29,700 DWT i “Jadran” od 70,947 DWT te kupnja broda “Pelješac” od 71,229 DWT i preuzimanje novogradnje “Zagreb” od 80,300 DWT. Atlantska plovidba je otkupom svih udjela Strabaga u Grand Hotelu Imperial, povećala svoj udjel za dodatnih 13,56 posto, što sad ukupno čini 81,51 posto vlasničkog udjela, a dokapitalizacijom hotela Lapad Dubrovnik povećala je svoj udjel u temeljnom kapitalu sa 56,22 posto, na 78,88 posto, navodi se u komentaru. Ugovorena je i gradnja četiri broda tipa panamax u kineskom brodogradilištu JES i jednog broda tipa capesize u brodogradilištu STX u Južnoj Koreji. Svjetska brodarska industrija prva se našla kao žrtva globalne financijske krize koja se počela prelijevati na realni sektor. Usporeni gospodarski rast koji je zahvatio i Kinu, kao najvećeg uvoznika željezne rudače i ostalog rasutog tereta, dovela je do smanjenja vozarina koje će se u budućnosti ogledati i na prihodima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kao što sam i rekao, treba vjerovati kapetanu Jerkoviću, i ljudima koji vode ovu kompaniju. Mislim da ATPL IMA puno malih dioničara, a o njima i njihovom strpljenju podosta ovisi kretanje cijene ove dionice. Osobno mislim da je kompanija u redu, i da su ljudi koji je vode u redu, a obzirom da nas loše vijesti o financijskoj krizi, pa jedno vrijeme skupa nafta, samo plaše i dovode u napast da prodamo ovu dionicu, mislim da treba izdržat da prođe “nevera” na tržištu kapitala, a isto tako mislim da će dionica ATPL bogato nagraditi strpljive.
Uključite se u raspravu