Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Drugi rođendan City Centra One u znaku proširenja

Autor: Antonela Zečević
17. listopad 2008. u 00:00
Podijeli članak —

Jedan od najpopularnijih zagrebačkih mallova u 2009. širi se za 15.000 četvornih metara

U ugođaju najromantičnijeg grada na svijetu, Pariza, prošlog je vikenda uživalo 94 tisuće posjetitelja trgovačkog centra City Center One. Jedno od najpopularnijih zagrebačkih mjesta za kupnju je tijekom tri dana proslavilo svoj drugi rođendan pod nazivom “Dvije godine sretne veze”, a uz šampanjac, šansone, can-can plesačice, žonglere, karikaturiste, ulične svirače i umjetnike posjetitelji su se fotografirali ispod umjetnoga Eiffelova tornja. Generalni direktor City Centera One Sven Vorih izrazio je zadovoljstvo poslovanjem City Centra unatrag dvije godine. “U 2007. dućani u City Centeru One ostvarili su promet koji je prešao 150 milijuna eura, dok je u prvih devet mjeseci ove godine rastao za sedam posto.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nema krize za šoping centre
Osim toga, broj posjetitelja povećan je za 20 posto, a procjenjujemo da ćemo godinu završiti sa 6,3 milijuna posjetitelja, dok je prošle godine kroz centar prošlo 5,7 milijuna ljudi“, rekao je Vorih. Od ekonomske krize koja bi mogla utjecati na poslovanje trgovačkog centra Vorih ne strahuje jer, kako kaže, ”uvijek postoji određena vrsta krize. Međutim, ljudi se uvijek žele odjenuti i uvijek moraju kupiti hranu“. Dodaje da je kriza u Hrvatskoj preuveličana jer domaće tržište nije pogođeno nevoljama kakve su pogodile SAD ili Njemačku. Ipak, Vorih prizanje da se i u centru primjećuje strah ljudi od dolaska krize jer je broj posjetitelja, odnosno njihova frekvencija nešto veća u odnosu na promet. U 2009. godini u City Centeru One očekuju daljnji porast svih pokazatelja uspješnosti poslovanja. Trgovački se centar širi za dodatnih 15 tisuća četvornih metara prodajne površine te će se ona popeti na 50 tisuća četvornih metara, a otvorenje je planirano za kraj ožujka ili početak travnja iduće godine. ”Još jedan od pokazatelja uspješnosti i atraktivnosti Cityja je i brojka od zaprimljenih 700 upita za najam prostora, dok je na raspolaganju njih svega 40″, objasnio je Vorih. Naime, svi renomirani brendovi koji posluju u Hrvatskoj žele ući u City Center One, a nitko ne želi izaći.

U ugođaju najromantičnijeg grada na svijetu, Pariza, prošlog je vikenda uživalo 94 tisuće posjetitelja trgovačkog centra City Center One. Jedno od najpopularnijih zagrebačkih mjesta za kupnju je tijekom tri dana proslavilo svoj drugi rođendan pod nazivom “Dvije godine sretne veze”, a uz šampanjac, šansone, can-can plesačice, žonglere, karikaturiste, ulične svirače i umjetnike posjetitelji su se fotografirali ispod umjetnoga Eiffelova tornja. Generalni direktor City Centera One Sven Vorih izrazio je zadovoljstvo poslovanjem City Centra unatrag dvije godine. “U 2007. dućani u City Centeru One ostvarili su promet koji je prešao 150 milijuna eura, dok je u prvih devet mjeseci ove godine rastao za sedam posto.

Nema krize za šoping centre
Osim toga, broj posjetitelja povećan je za 20 posto, a procjenjujemo da ćemo godinu završiti sa 6,3 milijuna posjetitelja, dok je prošle godine kroz centar prošlo 5,7 milijuna ljudi“, rekao je Vorih. Od ekonomske krize koja bi mogla utjecati na poslovanje trgovačkog centra Vorih ne strahuje jer, kako kaže, ”uvijek postoji određena vrsta krize. Međutim, ljudi se uvijek žele odjenuti i uvijek moraju kupiti hranu“. Dodaje da je kriza u Hrvatskoj preuveličana jer domaće tržište nije pogođeno nevoljama kakve su pogodile SAD ili Njemačku. Ipak, Vorih prizanje da se i u centru primjećuje strah ljudi od dolaska krize jer je broj posjetitelja, odnosno njihova frekvencija nešto veća u odnosu na promet. U 2009. godini u City Centeru One očekuju daljnji porast svih pokazatelja uspješnosti poslovanja. Trgovački se centar širi za dodatnih 15 tisuća četvornih metara prodajne površine te će se ona popeti na 50 tisuća četvornih metara, a otvorenje je planirano za kraj ožujka ili početak travnja iduće godine. ”Još jedan od pokazatelja uspješnosti i atraktivnosti Cityja je i brojka od zaprimljenih 700 upita za najam prostora, dok je na raspolaganju njih svega 40″, objasnio je Vorih. Naime, svi renomirani brendovi koji posluju u Hrvatskoj žele ući u City Center One, a nitko ne želi izaći.

Dolazi C&A
U novoizgrađenom prostoru će se naći neki brendovi koji prvi put dolaze u Hrvatsku, kao što je C&A s kojim još nije potpisan ugovor ali je “stvar” sigurna. Tu će se naći još i Humanico, dućan s cipelama na 1500 kvadrata, zatim američki brend Quick Silver, a u pregovorima je još i dolazak njemačko-hrvatskog lanca premium parfumerija Douglas Iris. “Odabir brendova je bio veoma težak, ali smo se vodili mišlju da treba napraviti određeni miks kako bi se zastupili i oni programi koje do sada nismo imali”, objašnjava Vorih i kaže da će, primjerice, biti zastupljeniji dječji program jer će se otvoriti i veliki Tintilinić dućan. Također, smatrali su da treba ojačati i program proizvoda za mlade pa se pregovara s modnim markama kao što su Miss Sixty i možda Replay. No, tu su i Marella i Pepe Jeans. O konkurenciji Sven Vorih ne želi govoriti jer smatra da je u Hrvatskoj još premalo kvalitetnog prodajnog prostora, po kojemu se Hrvatska nalazi ispod europskog prosjeka. Osim otvaranja novog dijela centra, planiraju se i druge novosti. “U pregovorima smo s kartičarskim kućama u Hrvatskoj, ali u planu imamo svoj projekt na nivou centra kojeg još ne mogu otkriti”, poručuje Voditeljica marketinga Vlatka Svedružić.

Autor: Antonela Zečević
17. listopad 2008. u 00:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close