Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Estare Culto otvorio Cro-a-Porter

Autor: Antonela Zečević
10. listopad 2008. u 00:00
Podijeli članak —

Na prvoj večeri Cro-a-Portera letvica je podignuta visoko, i to modnom revijom Estare Culta. S manekenskom zvijezdom, supermodelom Adrijanom Dejanović, glavne dizajnerske snage pokazale su svoje viđenje trendova

Za ovu smo kolekciju kreirali preko 150 modela izrađenih od najkvalitetnijih tkanina, vrhunskih svjetskih proizvođača – rekla je dizajnerica Estare Culto Nataša Butković. Pri izradi kolekcije naglasak je stavljen na korištenje prirodnih materijala, odnosno svile, pamuka i vune. Dominiraju crni i bijeli tonovi kao simboli dobra i zla. Naime, dizajneri su bili inspirirani slikom današnjice gdje je vidljivo sve veće raslojavanje između dvije vrlo prisutne krajnosti, bogatstva i siromaštva.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pohvale kritičara
Ipak, modeli najnovije Estare Culto kolekcije zrače elegancijom, profinjenošću i snagom. Zadovoljan viđenim bio je i Boris Banović, alias Fashion Guru, koji je za Poslovni dnevnik komentirao: ”Estare Culto digao je Cro-a-Porter na višu razinu, kako sam dugo radio u Herucu, upoznat sam s njihovim radom, ova je revija dobra i toga su svi svjesni, a razlog tome je što je Estare Culto kompanija koja mnogo ulaže u dizajn i materijale što nikako ne može imati loš rezultat.” Hvaleći dosege dizajnera s Fashion Guruom složio i Saša Joka, međutim, on smatra da je “revija imala jedan veliki problem, a odnosi se na preveliki broj modela te da je u potpunosti zakazao styling”, te dodaje kako je “redoslijed izlazaka pokazao nedostatak koherentnosti. Trebalo je biti upola manje izlaza koji su trebali biti puno preciznije složeni”.Nakon primanja čestitki, za Poslovni dnevnik vrijeme je odvojio i Nikola Mikić, vlasnik Estare Cultoa, koji je bio iznimno zadovoljan revijom. “Revija je pripremana dva mjeseca i poslje jednog samozatajnog perioda Estarea vratili smo se na modnu scenu i ako nije neskromno, rekao bih na velika vrata.

Za ovu smo kolekciju kreirali preko 150 modela izrađenih od najkvalitetnijih tkanina, vrhunskih svjetskih proizvođača – rekla je dizajnerica Estare Culto Nataša Butković. Pri izradi kolekcije naglasak je stavljen na korištenje prirodnih materijala, odnosno svile, pamuka i vune. Dominiraju crni i bijeli tonovi kao simboli dobra i zla. Naime, dizajneri su bili inspirirani slikom današnjice gdje je vidljivo sve veće raslojavanje između dvije vrlo prisutne krajnosti, bogatstva i siromaštva.

Pohvale kritičara
Ipak, modeli najnovije Estare Culto kolekcije zrače elegancijom, profinjenošću i snagom. Zadovoljan viđenim bio je i Boris Banović, alias Fashion Guru, koji je za Poslovni dnevnik komentirao: ”Estare Culto digao je Cro-a-Porter na višu razinu, kako sam dugo radio u Herucu, upoznat sam s njihovim radom, ova je revija dobra i toga su svi svjesni, a razlog tome je što je Estare Culto kompanija koja mnogo ulaže u dizajn i materijale što nikako ne može imati loš rezultat.” Hvaleći dosege dizajnera s Fashion Guruom složio i Saša Joka, međutim, on smatra da je “revija imala jedan veliki problem, a odnosi se na preveliki broj modela te da je u potpunosti zakazao styling”, te dodaje kako je “redoslijed izlazaka pokazao nedostatak koherentnosti. Trebalo je biti upola manje izlaza koji su trebali biti puno preciznije složeni”.Nakon primanja čestitki, za Poslovni dnevnik vrijeme je odvojio i Nikola Mikić, vlasnik Estare Cultoa, koji je bio iznimno zadovoljan revijom. “Revija je pripremana dva mjeseca i poslje jednog samozatajnog perioda Estarea vratili smo se na modnu scenu i ako nije neskromno, rekao bih na velika vrata.

Agresivan izvoz
Mislim da imamo što pokazati, što smo i učinili kako ne bi ispalo da smo se samo hvalili.” Zadovoljstvom su odisala i lica kupaca Estare Culto proizvoda koji su na reviju “potegnuli” iz Austrije, Njemačke, a prvi put došla su i dva buyera iz Italije. “Inače, Estare Culto svoje proizvode izvozi u SAD, Austriju, Njemačku, Bugarsku, Grčku, Rusiju, a uskoro će se naši proizvodi naći i na tržištima Irske i Čilea”, napominje Mikić i dodaje: ”Naša prodajnost, koja je iz godine u godinu sve bolja, zatim izvoz koji raste, kao i mnogi novi kupci, potakli su nas na agresivniji pristup tržištu.” Što se tiče globalne krize koja bi mogla zakucati i na hrvatska vrata, Mikić kaže: ”Kriza je u našoj branši prisutna već dugi niz godina i to za nas nije ništa novo. Zasigurno će se odraziti na kupovnu moć građana, no ako zadržimo kvalitetu od koje nikako i nikada ne odstupamo, ne trebamo se bojati jer ćemo uvijek imati kupce za naše proizvode.” S obzirom na tendenciju tvrtke Estare Culto da bude prepoznatljiv hrvatski modni brend, i Mikić i Betti kažu da će “nastojati biti prisutni na svim modnim eventima koji su primjereni imenu, ugledu i kvaliteti do koje držimo u Estareu. Ako Cro-a-Porter ostane dobar kao što je danas, nema razloga da ne ostanemo stalni sudionici ovog vrhunskog modnog događaja”.

Očekivanja

Dizajnerski dvojac Boudoir će na ovosezonskom Cro-a-Porteru, a u suradnji s britanskom fetish kraljicom i modelom Victorijom Blurbs, prvi put predstaviti kolekciju u crnom pod nazivom Homage Noir. Dizajnerice ove sezone predstavljaju svoju prvu kolekciju šešira koju ovako opisuju: “Crno, gotički, elegantno i profinjeno, ali u našem prepoznatljivom Boudoir stilu!”

Autor: Antonela Zečević
10. listopad 2008. u 00:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close