Na koji način hotelijersko-ugostiteljska industrija u svom poslovanju koristi internet za djelotvorni marketing? Kako poboljšati poslovanje putem interneta?
Knjiga “Internet-marketing za hotele, restorane i turizam”, autora Barbare Cox i Williama Koelzera, ukazat će vam na sve mogućnosti poboljšanja rada vaše djelatnosti, i to koristeći marketing putem interneta. Knjiga, ujedno i udžbenik, pokazuje na temelju najsuvremenijih znanja svima u hotelijersko-ugostiteljskoj industriji, od voditelja marketinga do direktora hotela, kako upotrijebiti internet radi povećanja poslovanja na domaćem i stranom tržištu. Studentima, koji namjeravaju ući u hotelijersku industriju kroz menadžment hotela, restorana ili kasina, ova knjiga bit će od velike koristi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu