Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tele2 poput Vipneta nadoknađuje nedostupnost

Autor: Bernard Ivezić
11. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —

U petak ujutro nije bilo moguće slati SMS poruke i obavljati pozive s mreže trećeg mobilnog operatera na području cijele Hrvatske. Tele2 nakratko je oko 9 sati imao tehničkih problema s uspostavom poziva prema drugim operaterima, dok su problemi sa slanjem i primanjem SMS poruka potrajali do podneva.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Treći mobilni operater nije pojasnio uzrok tehničkih problema. No, za pretpostaviti je, da je slično kao u slučaju pada Vipnetove mreže prije dva mjeseca, došlo do tehničkih problema na sustavu za naplatu, tzv. billing, koji čini jezgru mreže mobilnih operatera. “Korisnici su u petak oko 9 sati ujutro uslijed tehničkih poteškoća kraće vrijeme imali problema s uspostavom odlaznih poziva, dok su pozive mogli normalno primati. Uspostava poziva normalizirana je gotovo odmah, dok su poteškoće sa slanjem SMS poruka rješene do podneva. Tele2 će korisnicima u znak isprike nadoknaditi tu kraću nedostupnost usluga, o čemu ćemo ih naknadno obavijestiti”, kaže Valentina Junaci, voditeljica odnosa s javnošću Tele2.

U petak ujutro nije bilo moguće slati SMS poruke i obavljati pozive s mreže trećeg mobilnog operatera na području cijele Hrvatske. Tele2 nakratko je oko 9 sati imao tehničkih problema s uspostavom poziva prema drugim operaterima, dok su problemi sa slanjem i primanjem SMS poruka potrajali do podneva.

Treći mobilni operater nije pojasnio uzrok tehničkih problema. No, za pretpostaviti je, da je slično kao u slučaju pada Vipnetove mreže prije dva mjeseca, došlo do tehničkih problema na sustavu za naplatu, tzv. billing, koji čini jezgru mreže mobilnih operatera. “Korisnici su u petak oko 9 sati ujutro uslijed tehničkih poteškoća kraće vrijeme imali problema s uspostavom odlaznih poziva, dok su pozive mogli normalno primati. Uspostava poziva normalizirana je gotovo odmah, dok su poteškoće sa slanjem SMS poruka rješene do podneva. Tele2 će korisnicima u znak isprike nadoknaditi tu kraću nedostupnost usluga, o čemu ćemo ih naknadno obavijestiti”, kaže Valentina Junaci, voditeljica odnosa s javnošću Tele2.

Autor: Bernard Ivezić
11. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Poput Vipneta? O ne, nikako! Tele-2 ne samo da nije dao 24 sata kako bi čovjeku zaista nešto dao i zaista se ispričao, nego Tele-2 kao uvijek proračunato ide na dam-nedam. Tako su i ovaj put “dali” ljudima da pričaju svi, cijela mreža odjednom od 8 do 12 sati u nedjeljno jutro! Računajući valjda da svijet u nedjeljno jutro spava, pa doručak, ručak i dobili su upravo kao i u svojim akcijama, sve po receptu DAM-NEDAM. Nije problem, mi smo prešli na Vip i zaista me ovi više ne zanimaju, ali molim, nemojmo tvrditi neistine. Tele2 nije ni slučajno postupio poput VIP-a

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close