Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kodak poskupljuje proizvode za 20 posto

Autor: Ksenija Končevski
03. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Da bi prevladao sve skuplje troškove sirovina dok poslovanje usklađuje eri digitalne fotografije, proizvođač fotografske opreme broj jedan, Eastman Kodak, najavljuje poskupljenje nekih proizvoda analogne fotografije za 20 posto.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Povećanje cijena na određene proizvode, primjerice papir i fotofilmove, Kodak najavljuje od 1. srpnja, a kako su priopćili u američkoj kompaniji, varirat će po proizvodima i regijama. Poskupljenjem Kodak pokušava nadoknaditi učinak skupljih sirovina-srebra, aluminija i nafte, rekao je glasnogovornik kompanije Chris Veronda. Poskupljenje se odnosi na ključne proizvode u povijesti Kodakova poslovanja, koje datira od 1884. otkada se fotografije snimaju na film i ispisuju na papir. Prihodi Kodaka od prodaje takvih proizvoda lani su pali na oko 19 posto. Inicijativa vodstva Kodaka za poskupljenje ne čudi jer predsjednik Uprave Antonio Perez svim silama pokušava preusmjeriti kompaniju u dobit nakon gubitka koji je zabilježila u prvom tromjesečju.

Da bi prevladao sve skuplje troškove sirovina dok poslovanje usklađuje eri digitalne fotografije, proizvođač fotografske opreme broj jedan, Eastman Kodak, najavljuje poskupljenje nekih proizvoda analogne fotografije za 20 posto.

Povećanje cijena na određene proizvode, primjerice papir i fotofilmove, Kodak najavljuje od 1. srpnja, a kako su priopćili u američkoj kompaniji, varirat će po proizvodima i regijama. Poskupljenjem Kodak pokušava nadoknaditi učinak skupljih sirovina-srebra, aluminija i nafte, rekao je glasnogovornik kompanije Chris Veronda. Poskupljenje se odnosi na ključne proizvode u povijesti Kodakova poslovanja, koje datira od 1884. otkada se fotografije snimaju na film i ispisuju na papir. Prihodi Kodaka od prodaje takvih proizvoda lani su pali na oko 19 posto. Inicijativa vodstva Kodaka za poskupljenje ne čudi jer predsjednik Uprave Antonio Perez svim silama pokušava preusmjeriti kompaniju u dobit nakon gubitka koji je zabilježila u prvom tromjesečju.

Autor: Ksenija Končevski
03. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close