Da bi prevladao sve skuplje troškove sirovina dok poslovanje usklađuje eri digitalne fotografije, proizvođač fotografske opreme broj jedan, Eastman Kodak, najavljuje poskupljenje nekih proizvoda analogne fotografije za 20 posto.
Povećanje cijena na određene proizvode, primjerice papir i fotofilmove, Kodak najavljuje od 1. srpnja, a kako su priopćili u američkoj kompaniji, varirat će po proizvodima i regijama. Poskupljenjem Kodak pokušava nadoknaditi učinak skupljih sirovina-srebra, aluminija i nafte, rekao je glasnogovornik kompanije Chris Veronda. Poskupljenje se odnosi na ključne proizvode u povijesti Kodakova poslovanja, koje datira od 1884. otkada se fotografije snimaju na film i ispisuju na papir. Prihodi Kodaka od prodaje takvih proizvoda lani su pali na oko 19 posto. Inicijativa vodstva Kodaka za poskupljenje ne čudi jer predsjednik Uprave Antonio Perez svim silama pokušava preusmjeriti kompaniju u dobit nakon gubitka koji je zabilježila u prvom tromjesečju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu