U FAP-u, tvornici teških kamiona iz Priboja, koja se nalazi pred privatizacijom, nastoje obnoviti licenciju njemačkog Mercedesa, čije su motore ugrađivali u svoje kamione. Licencija je “izgubljena” nakon što su Srbiji uvedene sankcije. Prilikom nedavna posjeta predstavnika Mercedesa Beogradu ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić predložio je obnovu suradnje dviju kompanija putem strateškog partnerstva, uz obećanje da će takav aranžman biti podržan stimulativnim poticajnim sredstvima iz državnoga proračuna.U Srbiji je došlo do znatne promjene strategije u privatizaciji preostalih velikih giganata, kakav je nekada bio i FAP. Umjesto prodaje sada se nudi strateško partnerstvo s ulaganjem državnog kapitala. Do toga je došlo kao posljedica neuspjelih prodaja, poput RTB-a Bor, FAP-a, Jugoslavenskog riječnog brodarstva i drugih poduzeća. Na natječaj za prodaju FAP-a javila se samo češka Tatra, ali je i ona, nakon otkupljene dokumentacije odustala od kupnje. U FAP-u, zajedno s četiri ovisna poduzeća, zaposleno je 550 radnika koji proizvode dijelove za talijanske naručitelje. Svojedobno je u toj pribojskoj tvornici radilo šest tisuća radnika.
U FAP-u, tvornici teških kamiona iz Priboja, koja se nalazi pred privatizacijom, nastoje obnoviti licenciju njemačkog Mercedesa, čije su motore ugrađivali u svoje kamione. Licencija je “izgubljena” nakon što su Srbiji uvedene sankcije. Prilikom nedavna posjeta predstavnika Mercedesa Beogradu ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić predložio je obnovu suradnje dviju kompanija putem strateškog partnerstva, uz obećanje da će takav aranžman biti podržan stimulativnim poticajnim sredstvima iz državnoga proračuna.U Srbiji je došlo do znatne promjene strategije u privatizaciji preostalih velikih giganata, kakav je nekada bio i FAP. Umjesto prodaje sada se nudi strateško partnerstvo s ulaganjem državnog kapitala. Do toga je došlo kao posljedica neuspjelih prodaja, poput RTB-a Bor, FAP-a, Jugoslavenskog riječnog brodarstva i drugih poduzeća. Na natječaj za prodaju FAP-a javila se samo češka Tatra, ali je i ona, nakon otkupljene dokumentacije odustala od kupnje. U FAP-u, zajedno s četiri ovisna poduzeća, zaposleno je 550 radnika koji proizvode dijelove za talijanske naručitelje. Svojedobno je u toj pribojskoj tvornici radilo šest tisuća radnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu