Uprava američkog avioproizvođača Boeinga u subotu je odbacila napise njemačkih medija da je kupce izvijestila o novom kašnjenju novog modela aviona 787 Dreamlinera. Glasnogovornica Boeinga Yvonne Leach rekla je da nema promjena od posljednje objave kašnjenja u travnju, dodavši da će u prosjeku isporuka kasniti 20 mjeseci. Njemački dnevnik Die Welt je kao izvor navodeći Boeingovo pismo naručiteljima aviona objavio da nove odgode podrazumijevaju isporuke planirane za 2012. koje će biti prolongirane za 27 mjeseci iza planiranog roka. Boeing je početkom travnja, naime, treći put najavio kašnjenje željno iščekivane 787-ice kao razlog navodeći probleme u sklapanju aviona te daljnje teškoće s dobavljačima. Iako nijedna od oko pedeset aviokompanija naručitelja kontroverznog aviona, kako prenosi Reuters, još nije otkazala narudžbu, mnoge od njih zbog kašnjenja planiraju zatražiti odštete. Air New Zealand i Air India već su u travnju potvrdili da će zatražiti odštete, a prvi kupac 787-ice japanski All Nippon Airways (ANA) te Japan Airlines su najavili da će to učiniti nakon što utvrde iznos štete na poslovanje tvrtke. Priključio im se i International Lease Finance, najveći kupac nove 787-ice koji je od Boeinga naručio 74 zrakoplova. Problemi s plasiranjem 787-ice podsjećaju na probleme Boeingova najljućeg rivala Airbusa koji je trpio velike probleme zbog dvogodišnjeg kašnjenja aviona A380.
(Agencije)
Uprava američkog avioproizvođača Boeinga u subotu je odbacila napise njemačkih medija da je kupce izvijestila o novom kašnjenju novog modela aviona 787 Dreamlinera. Glasnogovornica Boeinga Yvonne Leach rekla je da nema promjena od posljednje objave kašnjenja u travnju, dodavši da će u prosjeku isporuka kasniti 20 mjeseci. Njemački dnevnik Die Welt je kao izvor navodeći Boeingovo pismo naručiteljima aviona objavio da nove odgode podrazumijevaju isporuke planirane za 2012. koje će biti prolongirane za 27 mjeseci iza planiranog roka. Boeing je početkom travnja, naime, treći put najavio kašnjenje željno iščekivane 787-ice kao razlog navodeći probleme u sklapanju aviona te daljnje teškoće s dobavljačima. Iako nijedna od oko pedeset aviokompanija naručitelja kontroverznog aviona, kako prenosi Reuters, još nije otkazala narudžbu, mnoge od njih zbog kašnjenja planiraju zatražiti odštete. Air New Zealand i Air India već su u travnju potvrdili da će zatražiti odštete, a prvi kupac 787-ice japanski All Nippon Airways (ANA) te Japan Airlines su najavili da će to učiniti nakon što utvrde iznos štete na poslovanje tvrtke. Priključio im se i International Lease Finance, najveći kupac nove 787-ice koji je od Boeinga naručio 74 zrakoplova. Problemi s plasiranjem 787-ice podsjećaju na probleme Boeingova najljućeg rivala Airbusa koji je trpio velike probleme zbog dvogodišnjeg kašnjenja aviona A380.
(Agencije)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu