Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Američka izborna kampanja mora se prilagođavati novim medijima

Autor: Poslovni.hr
25. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Izborna kampanja u SAD-u ove se godine kontinuirano mora prilagođavati novom medijskom okružju kojim više ne dominiraju veliki dnevnici i nacionalne televizijske mreže. Prošlotjedna debata između Baracka Obame i Hillary Clinton još nije ni prošla, a blogovi na mrežnim stranicama televizijske mreže ABC – koja je organizirala debatu – bili su puni gledateljskih komentara. Publika nije toliko komentirala nastup samih kandidata, nego je davala svoja mišljenja o voditeljima debate. Većini gledatelja se, naime, nisu sviđala pitanja koja su novinari postavljali – naglašavale su se navodno previše osobne razlike između Obame i Hillary Clinton, a nije se išlo u bit problema, u analizu političkih i ekonomskih tema. Nakon toga su se i tradicionalni mediji – tiskani i elektronski – okrenuli kritici svojih kolega, voditelja debate, umjesto da naglasak stave na razlike u izbornim programima dvojice kandidata za predsjedničku nominaciju Demokratske stranke. Kolumnist dnevnika Washington Post E. J. Dionne takav stil izvještavanja smatra izravnim utjecajem “novih medija” – blogova i političkih internetskih stranica, na kojima, kako kaže, “svatko, a ne samo novinar, može reći što misli”. “Blogovi su korisni za demokraciju jer kontroliraju tradicionalne medije”, smatra E. J. Dionne. Jonathan Martin, koji na blogu Politico.com piše o izbornim aktivnostima Republikanske stranke, smatra da su novi, na internetu temeljeni mediji, dobra stvar zbog toga što pružaju mogućnost da veći broj ljudi izrazi svoje mišljenje. S druge strane Diana Owen, profesorica na Sveučilištu Georgetown, smatra da tradicionalni mediji nisu postali kvalitetniji zbog toga što danas postoje blogovi i internet. “Više se govori o anketama i ugledu političara, a manje o bitnim pitanjima izborne kampanje”, smatra ona.
(VOA)

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Izborna kampanja u SAD-u ove se godine kontinuirano mora prilagođavati novom medijskom okružju kojim više ne dominiraju veliki dnevnici i nacionalne televizijske mreže. Prošlotjedna debata između Baracka Obame i Hillary Clinton još nije ni prošla, a blogovi na mrežnim stranicama televizijske mreže ABC – koja je organizirala debatu – bili su puni gledateljskih komentara. Publika nije toliko komentirala nastup samih kandidata, nego je davala svoja mišljenja o voditeljima debate. Većini gledatelja se, naime, nisu sviđala pitanja koja su novinari postavljali – naglašavale su se navodno previše osobne razlike između Obame i Hillary Clinton, a nije se išlo u bit problema, u analizu političkih i ekonomskih tema. Nakon toga su se i tradicionalni mediji – tiskani i elektronski – okrenuli kritici svojih kolega, voditelja debate, umjesto da naglasak stave na razlike u izbornim programima dvojice kandidata za predsjedničku nominaciju Demokratske stranke. Kolumnist dnevnika Washington Post E. J. Dionne takav stil izvještavanja smatra izravnim utjecajem “novih medija” – blogova i političkih internetskih stranica, na kojima, kako kaže, “svatko, a ne samo novinar, može reći što misli”. “Blogovi su korisni za demokraciju jer kontroliraju tradicionalne medije”, smatra E. J. Dionne. Jonathan Martin, koji na blogu Politico.com piše o izbornim aktivnostima Republikanske stranke, smatra da su novi, na internetu temeljeni mediji, dobra stvar zbog toga što pružaju mogućnost da veći broj ljudi izrazi svoje mišljenje. S druge strane Diana Owen, profesorica na Sveučilištu Georgetown, smatra da tradicionalni mediji nisu postali kvalitetniji zbog toga što danas postoje blogovi i internet. “Više se govori o anketama i ugledu političara, a manje o bitnim pitanjima izborne kampanje”, smatra ona.
(VOA)

Autor: Poslovni.hr
25. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close