Metro Hrvatska povećao prihode za 14,4 posto na 2,4 milijarde kuna

Autor: Božica Babić , 19. ožujak 2008. u 06:30

U tvrtki rast smatraju posebno važnim jer se radi o organskom rastu prometa

Metro Cash & Carry Hrvatska poslovanje za 2007. godinu zaključio je ostvarivši ukupan prihod u iznosu od 2,4 milijarde kuna, što čini porast od 14,4 posto u odnosu na rezultat iz 2006. godine, objavio je jučer trgovački lanac osnovne financijske parametre. Prošlogodišnji rast prihoda ocjenjuju u toj kompaniji posebno važnim jer je isključivo bilo riječi o organskom rastu prometa. Naime, 2007. godine, podsjećaju u Metrou, na hrvatskom tržištu nije bilo investiranja u razvoj i nije otvoren nijedan novi prodajni centar. Posljednji je sagrađen u Osijeku još 2006. godine. Stoga plus od 300 milijuna kuna ostvaren na godišnjoj razini smatraju uspješnim. Metro na hrvatskom tržištu posluje kroz šest centara (dva u Zagrebu, Jankomir i Sesvete, te Split, Zadar, Rijeka i Osijek) čime je postignuta pokrivenost svih regija. Broj zaposlenih u Metrou Hrvatska krajem prošle godine dosegnuo je 1517 osoba, što je porast od sedam posto u odnosu na broj osoblja koje je Metro imao u kadrovskoj evidenciji na izmaku 2006. godine. Prošla je godina najbolji rezultat otkako Metro posluje u Hrvatskoj, ocjena je koju izriče donedavni prvi čovjek Metroa Hrvatska Damir Firšt istodobno i predsjednik Uprave Metroa za područje jugoistočne Europe. Firšt smatra da je za taj uspjeh najzaslužnija poslovna politika koju Metro njeguje, a riječ je o pružanju kompletne usluge profesionalnim kupcima s posebnim naglaskom na kupce iz sektora ugostiteljstva te “male” trgovce. Metro je, navode, kao prvi trgovački lanac u Hrvatskoj u 2007. uveo sustav upravljanja sigurnošću hrane prema ISO 22000:2005 standardu. U 2008. nastavljaju realizaciju još bolje suradnje s kupcima, ali i dobavljačima. I dok je na strani kupaca primarno fokusiranje na usavršavanju usluga, koje su od pomoći za njihovu djelatnost, kada je riječ o dobavljačima u Metrou spominju partnerstvo s više od 1000 tvrtki te da će hrvatskim poduzetnicima nastaviti pružati logistiku plasmanom proizvoda na policama prodajnih Metro centara diljem Europe.

Komentirajte prvi

New Report

Close