Del Monte Foods Co. je u zadnjoj rundi pregovora prije preuzimanja proizvođača mačje hrane Meow Mix. Del Monte će za proizvođača mačje hrane platiti više od 700 milijuna dolara. Izvori bliski kompanijama tvrde da bi razgovori mogli biti dovršeni do danas. Njujorško investicijsko društvo Cypress Group kupilo je Meow Mix za 245 milijuna dolara 2003. godine. Ova kupovina će Del Monteu omogućiti daljnju koncentraciju na proizvodnju i prodaju hrane za kućne ljubimce, čiji je udjel u ukupnom prometu kompanije u 2005. godini iznosio 26 posto. Del monte proizvodi i distribuira hranu i proizvode za kućne ljubmce najvećim dijelom na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Poslovi kompanije su tako i podijeljeni na dva segmenta: potrošački i onaj za kućne ljubimce. Potrošački segment odnosi se na robne marke Del monte, StarKist plodove mora, i Private label juhe, a kompanija proizvodi konzervirano voće, povrće, rajčicu, dječju hranu, tunjevinu i juhe. U segmentu proizvoda za kućne ljubimce proizvode se suha i konzervirana hrana i poslastice za kućne ljubimce. Del monte je u 2005. godini do 30. listopada zabilježio porast prihoda od pet posto na 1,55 milijardi dolara. Neto dobit od kontinuiranih operacija porasla je 17 posto, na 59 milijuna dolara.
Prihodi odražavaju povećanu prodaju u segmentu potrošačke robe, nastalu prvenstveno temlejem viših cijena i rasta prodaje novih i postojećih proizvoda. Viša dobit je i posljedica povećane bruto margine zbog povećanih cijena i pada troškova kamata.
Del Monte Foods Co. je u zadnjoj rundi pregovora prije preuzimanja proizvođača mačje hrane Meow Mix. Del Monte će za proizvođača mačje hrane platiti više od 700 milijuna dolara. Izvori bliski kompanijama tvrde da bi razgovori mogli biti dovršeni do danas. Njujorško investicijsko društvo Cypress Group kupilo je Meow Mix za 245 milijuna dolara 2003. godine. Ova kupovina će Del Monteu omogućiti daljnju koncentraciju na proizvodnju i prodaju hrane za kućne ljubimce, čiji je udjel u ukupnom prometu kompanije u 2005. godini iznosio 26 posto. Del monte proizvodi i distribuira hranu i proizvode za kućne ljubmce najvećim dijelom na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Poslovi kompanije su tako i podijeljeni na dva segmenta: potrošački i onaj za kućne ljubimce. Potrošački segment odnosi se na robne marke Del monte, StarKist plodove mora, i Private label juhe, a kompanija proizvodi konzervirano voće, povrće, rajčicu, dječju hranu, tunjevinu i juhe. U segmentu proizvoda za kućne ljubimce proizvode se suha i konzervirana hrana i poslastice za kućne ljubimce. Del monte je u 2005. godini do 30. listopada zabilježio porast prihoda od pet posto na 1,55 milijardi dolara. Neto dobit od kontinuiranih operacija porasla je 17 posto, na 59 milijuna dolara.
Prihodi odražavaju povećanu prodaju u segmentu potrošačke robe, nastalu prvenstveno temlejem viših cijena i rasta prodaje novih i postojećih proizvoda. Viša dobit je i posljedica povećane bruto margine zbog povećanih cijena i pada troškova kamata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu