Koprivnička Podravka unutar matične lokacije ovih dana završava jednu zanimljivu investiciju i bit će jedina tvrtka iz prehrambene branše na prostoru ne samo Hrvatske nego i šire regije koja će imati vlastiti poluindustrijski laboratorij za razvoj novih proizvoda, kakav primjerice imaju Nestle ili njemu slične multinacionalne korporacije. Premda u Podravci još ne žele otkriti pojedinosti, posebno ne o vrijednosti i potencijalima investicije, riječ je o laboratoriju s najsuvremenijom tehnološkom opremom koja dopušta daleko jednostavniju mogućnost pretvorbe znanstvenih ideja, razvojnih koncepata, ali i očekivanja potrošača, evidentnih na sve turbulentnijem tržištu, u nove tehnološke procese i inovativne proizvode. Koncepcija novog laboratorija, moguće je tek neslužbeno čuti, iznimna je i po tome jer omogućuje međusobno povezivanje različitih tehnologija i procesa, što je u prehrambenoj industriji jedan od bitnih pokretača kod tehnoloških otkrića. Sve to će Podravkinim inovatorima ubuduće znatno olakšati postupak pretakanja mnogih ideja u konkretan proizvod. Najkraće, laboratorij postaje ključno mjesto u kojemu će se ubuduće razvijati sve nove ideje i testirati serije neovisno je li riječ o liniji slatkog ili slanog Podravkina asortimana. Svaki novi proizvod, od okusa i mirisa do ukupne vrhunske kakvoće, njegovat će se u laboratoriju u određenoj, manjoj količini prije nego marketinški bude upakiran i otpremljen na tržište. U dosadašnjoj praksi Podravka je svaki novi proizvod razvijala u uvjetima redovne proizvodnje, što je, uz složenu organizaciju dnevne operative, zahtijevalo goleme količine sirovina i ambalaže, a time i znatna financijska sredstva koja su godinama opterećivala poslovanje. Takav neefikasni i skupi ritam proizvodnje odlazi u prošlost, laboratorij s pilot proizvodnjom od samo nekoliko stotina do eventualno nekoliko tisuća komada Podravki jamči bržu fleksibilnost u razradi i promjeni asortimana, ali i realizaciju velikih serija bez pogrešaka u proizvodnom ciklusu. U fazi uhodavanja laboratorija Podravkini timovi navodno su uspjeli koncipirati nekoliko novih proizvoda, čija će se tržišna promocija dogoditi paralelno s ovotjednom javnom prezentacijom laboratorij.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu