Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Esplanada lani povećala popunjenost za 10 posto

Autor: Suzana Varošanec
31. siječanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Ostvareno više od 43.000 noćenja, a najbrojniji su bili gosti iz SAD-a i Hrvatske

U proteklih godinu dana prosječna popunjenost hotela The Regent Esplanade Zagreb, koji raspolaže sa 209 luksuzno uređenih osoba i apartmana, iznosila je 57 posto. Time je realiziran prošlogodišnji plan rasta popunjenosti na nivou od deset posto u odnosu na 2006. godinu. Hotel Esplanada je lani ostvario ukupno nešto više od 43 tisuće noćenja, a pritom se tržišni segment mijenja što dokazuju podatci da su od ukupnog broja noćenja 43 posto ostvarili korporativni klijenti, 24 posto turisti, dok na poslovne grupe i kongrese otpada 17 posto. Turističke grupe ostvarile su 16 posto noćenja. Rezultati ukazuju na sve veće zanimanje individualnih gostiju i turističkih grupa. Direktor prodaje i marketinga Esplanade Roko Palmić predstavio je tako dio podataka koji svjedoče o uspješnom poslovanju u 2007. godini jednog od rijetkih hrvatskih luksuznih hotela, a postignuti pomaci temelje se i na jakoj međunardnoj promidžbi hotela, Zagreba i Hrvatske za što je zaslužan direktor Esplanade Danac Jörgen Jörgensen. Komentirajući znatan porast prosječne popunjenosti koji je Esplanada ostvarila lani, Palmić ocjenjuje da je riječ o iznimno dobrom poslovnom rezultatu koji znatno utječe na ukupan lanjski poslovni rezultat. Iako Esplanada nije izašla u javnost s uobičajenim podatcima o ostvarenom prihodu i porastu prodaje u 2007., Palmić napominje da su i s time zadovoljni, kao i s prosječno ostvarenim prihodom po raspoloživoj sobi. Gledajući strukturu gostiju hotela kategoriziranog sa 5 zvjezdica, uvjerljivo vode Amerikanci kojih je i lani bilo najviše (21 posto). Porast američkih gostiju u 2007. iznosi 3 posto, a posljedica je pojačane promocije Esplanade u SAD-u i jačeg zaokreta prema tom tržištu. Iza Amerikanaca najbrojniji su lani bili gosti iz Hrvatske (12 posto), a kod hrvatskih gostiju zabilježili su i najveće povećanje u odnosu na 2006. koje iznosi 5 posto. Slijede Nijemci i Britanci (po 8 posto), Austrijanci (7 posto), te gosti iz Francuske, Italije i Japana.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dobrim pokazateljem poslovanja hotela u prošloj godini Palmić označava i organiziranje više od 4000 različitih događanja s ukupno više od 170 tisuća sudionika u Smaragdnoj dvorani te u sedam drugih dvorana za sastanke i konferencije. Ipak, najvažnijim drži da se hotel u zadnje tri i pol godine rada, otkako je otvoren nakon obnove, uspio nametnuti kao jedan od najboljih u Hrvatskoj o čemu, kaže, svjedoče brojne nagrade i priznanja koje su dobili 2007. godine. U prestižnom magazinu Conde Nast Traveler predstavljena je lista 100 najboljih i najluksuznijih hotela u svijetu gdje je The Regent Esplanade Zagreb zauzeo izvrsno 34. mjesto, a kao prvi hotel u Hrvatskoj primio je nagrade “The International 5* Diamond Award”, “Superbrands” te ˝World Travel Awards 2007˝ u kategoriji za najbolji hotel u Hrvatskoj te u kategoriji za najbolji predsjednički apartman u Hrvatskoj. Palmić naglašava da uz hotelske usluge promoviraju i posebne pakete za gradove Zagreb i Dubrovnik, s noćenjem u Esplanadi. Promocijske i prodajne aktivnosti hotela usredotočene su prvenstveno na promociju hrvatske metropole kao nove destinacije u srednjoistočnoj Europi. U skladu s tim, predstavnici hotela u posljednjih su godinu dana intenzivno nastupali na različitim turističkim sajmovima u cijelom svijetu, kao što su EIBTM u Barceloni, WTM u Londonu, ILTM u Cannesu, Confex u Londonu, Paris Road show, IMEX u Frankfurtu, ITB u Berlinu, predstavljajući Zagreb kao novu destinaciju na tržištu luksuznih usluga. Palmić zaključuje kako je iznimno dobru suradnju hotel ostvario s Turističkom zajednicom grada Zagreba i Turističkom zajednicom Hrvatske.

U proteklih godinu dana prosječna popunjenost hotela The Regent Esplanade Zagreb, koji raspolaže sa 209 luksuzno uređenih osoba i apartmana, iznosila je 57 posto. Time je realiziran prošlogodišnji plan rasta popunjenosti na nivou od deset posto u odnosu na 2006. godinu. Hotel Esplanada je lani ostvario ukupno nešto više od 43 tisuće noćenja, a pritom se tržišni segment mijenja što dokazuju podatci da su od ukupnog broja noćenja 43 posto ostvarili korporativni klijenti, 24 posto turisti, dok na poslovne grupe i kongrese otpada 17 posto. Turističke grupe ostvarile su 16 posto noćenja. Rezultati ukazuju na sve veće zanimanje individualnih gostiju i turističkih grupa. Direktor prodaje i marketinga Esplanade Roko Palmić predstavio je tako dio podataka koji svjedoče o uspješnom poslovanju u 2007. godini jednog od rijetkih hrvatskih luksuznih hotela, a postignuti pomaci temelje se i na jakoj međunardnoj promidžbi hotela, Zagreba i Hrvatske za što je zaslužan direktor Esplanade Danac Jörgen Jörgensen. Komentirajući znatan porast prosječne popunjenosti koji je Esplanada ostvarila lani, Palmić ocjenjuje da je riječ o iznimno dobrom poslovnom rezultatu koji znatno utječe na ukupan lanjski poslovni rezultat. Iako Esplanada nije izašla u javnost s uobičajenim podatcima o ostvarenom prihodu i porastu prodaje u 2007., Palmić napominje da su i s time zadovoljni, kao i s prosječno ostvarenim prihodom po raspoloživoj sobi. Gledajući strukturu gostiju hotela kategoriziranog sa 5 zvjezdica, uvjerljivo vode Amerikanci kojih je i lani bilo najviše (21 posto). Porast američkih gostiju u 2007. iznosi 3 posto, a posljedica je pojačane promocije Esplanade u SAD-u i jačeg zaokreta prema tom tržištu. Iza Amerikanaca najbrojniji su lani bili gosti iz Hrvatske (12 posto), a kod hrvatskih gostiju zabilježili su i najveće povećanje u odnosu na 2006. koje iznosi 5 posto. Slijede Nijemci i Britanci (po 8 posto), Austrijanci (7 posto), te gosti iz Francuske, Italije i Japana.

Dobrim pokazateljem poslovanja hotela u prošloj godini Palmić označava i organiziranje više od 4000 različitih događanja s ukupno više od 170 tisuća sudionika u Smaragdnoj dvorani te u sedam drugih dvorana za sastanke i konferencije. Ipak, najvažnijim drži da se hotel u zadnje tri i pol godine rada, otkako je otvoren nakon obnove, uspio nametnuti kao jedan od najboljih u Hrvatskoj o čemu, kaže, svjedoče brojne nagrade i priznanja koje su dobili 2007. godine. U prestižnom magazinu Conde Nast Traveler predstavljena je lista 100 najboljih i najluksuznijih hotela u svijetu gdje je The Regent Esplanade Zagreb zauzeo izvrsno 34. mjesto, a kao prvi hotel u Hrvatskoj primio je nagrade “The International 5* Diamond Award”, “Superbrands” te ˝World Travel Awards 2007˝ u kategoriji za najbolji hotel u Hrvatskoj te u kategoriji za najbolji predsjednički apartman u Hrvatskoj. Palmić naglašava da uz hotelske usluge promoviraju i posebne pakete za gradove Zagreb i Dubrovnik, s noćenjem u Esplanadi. Promocijske i prodajne aktivnosti hotela usredotočene su prvenstveno na promociju hrvatske metropole kao nove destinacije u srednjoistočnoj Europi. U skladu s tim, predstavnici hotela u posljednjih su godinu dana intenzivno nastupali na različitim turističkim sajmovima u cijelom svijetu, kao što su EIBTM u Barceloni, WTM u Londonu, ILTM u Cannesu, Confex u Londonu, Paris Road show, IMEX u Frankfurtu, ITB u Berlinu, predstavljajući Zagreb kao novu destinaciju na tržištu luksuznih usluga. Palmić zaključuje kako je iznimno dobru suradnju hotel ostvario s Turističkom zajednicom grada Zagreba i Turističkom zajednicom Hrvatske.

Dodjela nagrade Smaragd

U Esplanadi posebno skreću pozornost na svečanu dodjelu godišnjih nagrada Smaragd koja se održava večeras u hotelu te navode da očekuju kako će okupiti mnogobrojne predstavnike hrvatskoga gospodarskog, političkog, kulturnog i javnog života. Nagrada Smaragd dodjeljuje se u šest kategorija: za najlojalnijeg organizatora konferencija, gosta, klijenta u javnom sektoru, korporativnog klijenta, turističku agenciju i medijskog partnera. U svakoj kategoriji postoje tri nominacije, a laureatima će biti uručene nagrade čije idejno rješenje potpisuje akademski kipar Dejan Duraković, kaže PR & protokol menadžerica Sanda Sokol.

Autor: Suzana Varošanec
31. siječanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close