Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tomičić: Sutra moramo biti još bolji

Autor: Agneza Urošević
10. prosinac 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Nije dovoljno savjesno odraditi posao, za izvanredne rezultate treba se angažirati srcem, kaže Gordana Tomičić

Volim život, volim rad. Uživam u uspjehu Istraturista i u uspjehu svojih suradnika, u ostvarenju zajedničkih ciljeva. Moja se radna i životna filozofija temelji na stajalištu da profesionalni rast u svakom smislu mora biti kontinuiran, sutra moramo biti bolji od onog što smo danas. Samo kontinuirano ulaganje u razvoj kroz edukaciju i angažiranje na novim projektima osigurava napredak pojedinca, a time i kompanije. U poslu, kao i u životu, nije dovoljno odraditi posao samo savjesno, za izvanredne razultate treba se angažirati srcem, potrebna je osobna predanost. U velikim sustavima kao što je Istraturist harmoničan uspjeh postiže se uključivanjem svih zaposlenika u ciljeve kompanije. Maksimalni efekt postiže se upravo kada zaposlenici uspjeh i zadovoljstvo u profesionalnoj karijeri ostvaruju kroz uspjeh kompanije. Sa svojim timom gradim odnos uzajamnog povjerenja i poštovanja pa naša pozitivna energija daje pozitivne rezultate. U kompaniji komuniciram direktno, izbjegavam dugotrajne sastanke sa suradnicima. Zalažem se za suvremenu tehnologiju u komunikaciji jer se time uistinu ubrzavaju proizvodni procesi. Razvili smo intranet koji se održava na dnevnoj razini s obavijestima o događanjima unutar kompanije, na kojem se ističu uspješni radnici, slave izvanredni rezultati, primljene nagrade i priznanja”, opisuje ukratko svoj način upravljanja jednom od najuspješnijih hrvatskih turističkih kompanija umaškim Istraturistom u vlasništvu Zagrebačke banke Gordana Tomičić, ovogodišnja Cromina menadžerica godine. Gordana Tomičić u pet godina vođenja kompanije stigla je u sam vrh hrvatskog turističkog menažmenta i ako je vjerovati statističarima, među niskih je šest posto žena poduzetnica u top menadžmentu velikih tvrtki.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Istraturist Umag ima 20.000 smještajnih jedinica u šest hotela, 4 apartmanska naselja i 5 autokampova, ove je godine ostvario šest posto više noćenja u odnosu na izvrsnu prošlu godinu, a financijski efekti za 11 posto su jači nego lani. Tomičić se na čelu kompanije našla na početku velikog investicijskog ciklusa teškog miljardu kuna za podizanje kvalitete te atraktivne destinacije, u kojem je 70 posto hotelskih kapaciteta i 100 posto kampinga podignuto na razinu četiri zvijedice. Po tome danas Istraturist prednjači u hrvatskom turizmu. Na toj osnovi Istraturist je sagradio vlastitu razvojnu strategiju usmjerenu na izgradnji turizma kvalitete, turizma doživljaja i turizma visokog ekološkog standarda. Osim kvalitetom, ističu se raznovrsnošću ponude. Ekološki senzibilitet, kroz energetsku učinkovitost i očuvanje prostora, osnovna je odrednica svih projekata Istraturista pa su tako ove godine i u svom najnovijem resortu vrhunske kvalitete, Istarskim vilama, smanjili kapacitete za 35% što je osiguralo znatan iskorak u valorizaciji prostora. Upravo za taj marketinški projekt predsjednica Gordana Tomičić primila je uime svoje tvrtke na prošlotjednom Turističkom forumu u Poreču godišnje priznanje Turističke zajednice Istarske županije Zlatna koza (Capra d’ oro). Istraturist danas ostvaruje poslovne rezultate na razini turističke industrije u svijetu, čime stalno jača svoju poziciju i perspektivu daljnjeg rasta. Harmoničan i dinamičan razvoj kompanije vezan je i uz politiku upravljanja ljudskim resursima čije su osnovne smjernice edukacija i profesionalni rast zaposlenika. Gorgana Tomičić upravlja Istraturistom na suvremen način ostvarujući ciljane rezultate profitabilnosti, vodeći računa o interesima vlasnika i zaposlenika: istaknuto je u obrazloženju za proglašenje Gordane Tomičić Crominom poduzetnicom godine. U tvrtki paralelno brinu i o širem okruženju, izgradnji prepoznatljive destinacije Umag. Upravo tako odabrani model turističkog razvoja, koji vodi računa o interesima svih uključenih strana, lokalne zajednice, zaposlenika i vlasnika razlogom je, smatra se, uspjeha Istraturista. Za koji dan, uoči Nove godine, iz tiska će izaći prvi broj imidž kataloga “Umagazin”, koji će izlaziti svaka tri mjeseca, a promovirat će Umag kao destinaciju doživljaja, te najavljivati gostima javnu i privatnu turističku ponudu. “Upravo ovaj odabrani model turističkog razvoja, koji vodi računa o interesima svih uključenih strana, lokalne zajednice zaposlenika i vlasnika, ključ je uspjeha Istraturista”, tvrdi Gordana Tomičić. Visoko priznanje predsjednici Uprave Istraturista za Poslovni dnevnik prokomentirao je i predsjednik uprave Zagrebačke Banke Franjo Luković: “Istraturist je članica Grupe Zagrebačke banke iznimne vrijednosti. Tvrka obilježava značajan iskorak u poslovanju: dinamično investira, niže uspješne turističke projekte, ističe se stavom i jasnom poslovnom politikom. To je kompanija koja u hrvatski turizam uvodi nove trendove.”

Volim život, volim rad. Uživam u uspjehu Istraturista i u uspjehu svojih suradnika, u ostvarenju zajedničkih ciljeva. Moja se radna i životna filozofija temelji na stajalištu da profesionalni rast u svakom smislu mora biti kontinuiran, sutra moramo biti bolji od onog što smo danas. Samo kontinuirano ulaganje u razvoj kroz edukaciju i angažiranje na novim projektima osigurava napredak pojedinca, a time i kompanije. U poslu, kao i u životu, nije dovoljno odraditi posao samo savjesno, za izvanredne razultate treba se angažirati srcem, potrebna je osobna predanost. U velikim sustavima kao što je Istraturist harmoničan uspjeh postiže se uključivanjem svih zaposlenika u ciljeve kompanije. Maksimalni efekt postiže se upravo kada zaposlenici uspjeh i zadovoljstvo u profesionalnoj karijeri ostvaruju kroz uspjeh kompanije. Sa svojim timom gradim odnos uzajamnog povjerenja i poštovanja pa naša pozitivna energija daje pozitivne rezultate. U kompaniji komuniciram direktno, izbjegavam dugotrajne sastanke sa suradnicima. Zalažem se za suvremenu tehnologiju u komunikaciji jer se time uistinu ubrzavaju proizvodni procesi. Razvili smo intranet koji se održava na dnevnoj razini s obavijestima o događanjima unutar kompanije, na kojem se ističu uspješni radnici, slave izvanredni rezultati, primljene nagrade i priznanja”, opisuje ukratko svoj način upravljanja jednom od najuspješnijih hrvatskih turističkih kompanija umaškim Istraturistom u vlasništvu Zagrebačke banke Gordana Tomičić, ovogodišnja Cromina menadžerica godine. Gordana Tomičić u pet godina vođenja kompanije stigla je u sam vrh hrvatskog turističkog menažmenta i ako je vjerovati statističarima, među niskih je šest posto žena poduzetnica u top menadžmentu velikih tvrtki.

Istraturist Umag ima 20.000 smještajnih jedinica u šest hotela, 4 apartmanska naselja i 5 autokampova, ove je godine ostvario šest posto više noćenja u odnosu na izvrsnu prošlu godinu, a financijski efekti za 11 posto su jači nego lani. Tomičić se na čelu kompanije našla na početku velikog investicijskog ciklusa teškog miljardu kuna za podizanje kvalitete te atraktivne destinacije, u kojem je 70 posto hotelskih kapaciteta i 100 posto kampinga podignuto na razinu četiri zvijedice. Po tome danas Istraturist prednjači u hrvatskom turizmu. Na toj osnovi Istraturist je sagradio vlastitu razvojnu strategiju usmjerenu na izgradnji turizma kvalitete, turizma doživljaja i turizma visokog ekološkog standarda. Osim kvalitetom, ističu se raznovrsnošću ponude. Ekološki senzibilitet, kroz energetsku učinkovitost i očuvanje prostora, osnovna je odrednica svih projekata Istraturista pa su tako ove godine i u svom najnovijem resortu vrhunske kvalitete, Istarskim vilama, smanjili kapacitete za 35% što je osiguralo znatan iskorak u valorizaciji prostora. Upravo za taj marketinški projekt predsjednica Gordana Tomičić primila je uime svoje tvrtke na prošlotjednom Turističkom forumu u Poreču godišnje priznanje Turističke zajednice Istarske županije Zlatna koza (Capra d’ oro). Istraturist danas ostvaruje poslovne rezultate na razini turističke industrije u svijetu, čime stalno jača svoju poziciju i perspektivu daljnjeg rasta. Harmoničan i dinamičan razvoj kompanije vezan je i uz politiku upravljanja ljudskim resursima čije su osnovne smjernice edukacija i profesionalni rast zaposlenika. Gorgana Tomičić upravlja Istraturistom na suvremen način ostvarujući ciljane rezultate profitabilnosti, vodeći računa o interesima vlasnika i zaposlenika: istaknuto je u obrazloženju za proglašenje Gordane Tomičić Crominom poduzetnicom godine. U tvrtki paralelno brinu i o širem okruženju, izgradnji prepoznatljive destinacije Umag. Upravo tako odabrani model turističkog razvoja, koji vodi računa o interesima svih uključenih strana, lokalne zajednice, zaposlenika i vlasnika razlogom je, smatra se, uspjeha Istraturista. Za koji dan, uoči Nove godine, iz tiska će izaći prvi broj imidž kataloga “Umagazin”, koji će izlaziti svaka tri mjeseca, a promovirat će Umag kao destinaciju doživljaja, te najavljivati gostima javnu i privatnu turističku ponudu. “Upravo ovaj odabrani model turističkog razvoja, koji vodi računa o interesima svih uključenih strana, lokalne zajednice zaposlenika i vlasnika, ključ je uspjeha Istraturista”, tvrdi Gordana Tomičić. Visoko priznanje predsjednici Uprave Istraturista za Poslovni dnevnik prokomentirao je i predsjednik uprave Zagrebačke Banke Franjo Luković: “Istraturist je članica Grupe Zagrebačke banke iznimne vrijednosti. Tvrka obilježava značajan iskorak u poslovanju: dinamično investira, niže uspješne turističke projekte, ističe se stavom i jasnom poslovnom politikom. To je kompanija koja u hrvatski turizam uvodi nove trendove.”

Autor: Agneza Urošević
10. prosinac 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close