Hotelska grupacija Valamar ispraća uspješnu poslovnu godinu, što su proteklog tjedna već i proslavili u Dubrovniku gdje su utvrđivali strategiju za 2008. godinu, organizirali interne poslovne radionice, nagrađivali najuspješnije djelatnike i timove, a Uprava najavila nove iskorake na hrvatskom turističkom tržištu. Više od stotinu milijuna kuna ponajprije će uložiti u jačanje i širenje Valamar brenda, nastavljaju pripreme za otvorenje Valamar Lacroma Resorta u Dubrovniku, poboljšavat će strukturu u segmentima i sustav upravljanja kvalitetom. Iduće će godine, među ostalim, obilježiti i kapitalne investicije u ljudske resurse.
Uprava grupacije zadovoljna je poslovnim rezultatima, kakvi su pokazatelji u odnosu na lanjsku godinu?
Općenito, iznimno smo zadovoljnji rezultatima ovogodišnje sezone, koji su produkt kontinuiranih ulaganja u razvoj naših proizvoda i usluga. Budući da su to uočili i podržali svi naši poslovni partneri, stvorili smo vrlo dobre preduvjete za nastavak trenda rasta. Prema posljednjim podatcima, u odnosu na 2006. godinu, broj prodanih smještajnih jedinica veći je za dva posto, prihodi od prodaje su nam na razini grupacije porasli za 14 posto, prosječna ostvarena neto cijena je 13 posto viša, a prosječna popunjenost u hotelima u danima otvorenosti premašuje 80 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu