Anita Boltužić od listopada 2007. godine nova je direktorica marketinga Zagrebačke pivovare. Ona je, u skladu s InBevovom globalnom politikom interne rotacije i promocije kadrova, na mjestu direktora marketinga naslijedila Barta Vandecruysa. U protekloj godini Anita Boltužić imala je važnu ulogu u pokretanju i vođenju ključnog projekta za redizajn branda Ožujsko, uključujući lansiranje nove zelene boce i razvoj kampanje “Žuja zakoni”. Zahvaljujući tom uspjehu i iznimnim poslovnim rezultatima, postala je jedan od deset zaposlenika Lokalnog talent poola Zagrebačke pivovare. Anita Boltužić diplomirala je financije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a u Zagrebačkoj pivovari počela je raditi u lipnju 2002. godine. Ubrzo je promovirana na poziciju brand managera za Ožujsko pivo. Godine 2005. na mjestu brand managera vodi lansiranje Beck’sa, da bi godinu dana poslije postala odgovorna za sve hrvatske brandove unutar portfelja Zagrebačke pivovare.
Anita Boltužić od listopada 2007. godine nova je direktorica marketinga Zagrebačke pivovare. Ona je, u skladu s InBevovom globalnom politikom interne rotacije i promocije kadrova, na mjestu direktora marketinga naslijedila Barta Vandecruysa. U protekloj godini Anita Boltužić imala je važnu ulogu u pokretanju i vođenju ključnog projekta za redizajn branda Ožujsko, uključujući lansiranje nove zelene boce i razvoj kampanje “Žuja zakoni”. Zahvaljujući tom uspjehu i iznimnim poslovnim rezultatima, postala je jedan od deset zaposlenika Lokalnog talent poola Zagrebačke pivovare. Anita Boltužić diplomirala je financije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a u Zagrebačkoj pivovari počela je raditi u lipnju 2002. godine. Ubrzo je promovirana na poziciju brand managera za Ožujsko pivo. Godine 2005. na mjestu brand managera vodi lansiranje Beck’sa, da bi godinu dana poslije postala odgovorna za sve hrvatske brandove unutar portfelja Zagrebačke pivovare.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu