Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Anita Boltužić nova direktorica marketinga Zagrebačke pivovare

Autor: Poslovni.hr
12. studeni 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Anita Boltužić od listopada 2007. godine nova je direktorica marketinga Zagrebačke pivovare. Ona je, u skladu s InBevovom globalnom politikom interne rotacije i promocije kadrova, na mjestu direktora marketinga naslijedila Barta Vandecruysa. U protekloj godini Anita Boltužić imala je važnu ulogu u pokretanju i vođenju ključnog projekta za redizajn branda Ožujsko, uključujući lansiranje nove zelene boce i razvoj kampanje “Žuja zakoni”. Zahvaljujući tom uspjehu i iznimnim poslovnim rezultatima, postala je jedan od deset zaposlenika Lokalnog talent poola Zagrebačke pivovare. Anita Boltužić diplomirala je financije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a u Zagrebačkoj pivovari počela je raditi u lipnju 2002. godine. Ubrzo je promovirana na poziciju brand managera za Ožujsko pivo. Godine 2005. na mjestu brand managera vodi lansiranje Beck’sa, da bi godinu dana poslije postala odgovorna za sve hrvatske brandove unutar portfelja Zagrebačke pivovare.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Anita Boltužić od listopada 2007. godine nova je direktorica marketinga Zagrebačke pivovare. Ona je, u skladu s InBevovom globalnom politikom interne rotacije i promocije kadrova, na mjestu direktora marketinga naslijedila Barta Vandecruysa. U protekloj godini Anita Boltužić imala je važnu ulogu u pokretanju i vođenju ključnog projekta za redizajn branda Ožujsko, uključujući lansiranje nove zelene boce i razvoj kampanje “Žuja zakoni”. Zahvaljujući tom uspjehu i iznimnim poslovnim rezultatima, postala je jedan od deset zaposlenika Lokalnog talent poola Zagrebačke pivovare. Anita Boltužić diplomirala je financije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a u Zagrebačkoj pivovari počela je raditi u lipnju 2002. godine. Ubrzo je promovirana na poziciju brand managera za Ožujsko pivo. Godine 2005. na mjestu brand managera vodi lansiranje Beck’sa, da bi godinu dana poslije postala odgovorna za sve hrvatske brandove unutar portfelja Zagrebačke pivovare.

Autor: Poslovni.hr
12. studeni 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close