Alan Šišinački, dosadašnji direktor marketinga i prodaje cementa i član Uprave Holcima Hrvatska, od 1. ožujka prelazi na novu funkciju unutar Holcim Grupe. Nakon dovršenog MBA studija promoviran je na mjesto direktora marketinga i prodaje za regiju Češka, Slovačka i Austrija sa sjedištem u Bratislavi. Alan Šišinački će odsad biti odgovoran za marketing aktivnosti u cijeloj regiji, a posebice za unapređenje Holcimove prodaje na tržištu cementa, betona i agregata u Slovačkoj. Alan Šišinački u Holcim je stigao 2002. godine kao asistent predsjednika Uprave odgovoran za poslovni razvoj. Vodeći se Holcimovim nastojanjima da se poslovanje temelji na načelima održivog razvoja, uspješno je izgradio partnerstva s brojnim nevladinim udrugama, institucijama i lokalnom zajednicom. Na mjesto direktora marketinga i prodaje došao je 2003. godine. Zajedno sa svojim timom marketinga i prodaje fokusirao se na potrebe kupaca i razvoj tržišta. Tako je unaprijedio usluge i odnos s kupcima, a na njegov poticaj Holcim je na tržište uveo dvije nove marke cementa – Holcim majstor i Holcim ekspert. Također je zaslužan za uvođenje 24-satne prodaje cementa, koja samo što nije zaživjela.Holcim Hrvatska dio je globalne grupe Holcim, koja zapošljava više od 61.000 radnika u više od 70 zemalja svijeta, temeljeći svoje cjelokupno poslovanje na načelima održiva razvoja.
Alan Šišinački, dosadašnji direktor marketinga i prodaje cementa i član Uprave Holcima Hrvatska, od 1. ožujka prelazi na novu funkciju unutar Holcim Grupe. Nakon dovršenog MBA studija promoviran je na mjesto direktora marketinga i prodaje za regiju Češka, Slovačka i Austrija sa sjedištem u Bratislavi. Alan Šišinački će odsad biti odgovoran za marketing aktivnosti u cijeloj regiji, a posebice za unapređenje Holcimove prodaje na tržištu cementa, betona i agregata u Slovačkoj. Alan Šišinački u Holcim je stigao 2002. godine kao asistent predsjednika Uprave odgovoran za poslovni razvoj. Vodeći se Holcimovim nastojanjima da se poslovanje temelji na načelima održivog razvoja, uspješno je izgradio partnerstva s brojnim nevladinim udrugama, institucijama i lokalnom zajednicom. Na mjesto direktora marketinga i prodaje došao je 2003. godine. Zajedno sa svojim timom marketinga i prodaje fokusirao se na potrebe kupaca i razvoj tržišta. Tako je unaprijedio usluge i odnos s kupcima, a na njegov poticaj Holcim je na tržište uveo dvije nove marke cementa – Holcim majstor i Holcim ekspert. Također je zaslužan za uvođenje 24-satne prodaje cementa, koja samo što nije zaživjela.Holcim Hrvatska dio je globalne grupe Holcim, koja zapošljava više od 61.000 radnika u više od 70 zemalja svijeta, temeljeći svoje cjelokupno poslovanje na načelima održiva razvoja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Godinu dana rade kako bi prikazali pozitivnu bilancu. Vjerujem da su prodavali trajnu imovinu kako bi to napravili.
A neka mi netko kaže koja b udala na ovom svijetu bi kupila 49% imovine gubitaša koji je u većinskom vlasništvu prezadužene i neperspektivne zemlje. Pa država želi manjinskog vlasnika za ogromne novce čijim bi kapitalom raspolagali po svojoj volji. Pa ne rastu novci na grani!
Gornji tekst se odnosi na “uspješni” ugovor s Francuzima.
A što se tiće CA pa do juče su bili u gubitcima a pozitivni su možda tek 5 minuta.
Uključite se u raspravu