Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Holcim: Šišinački direktor marketinga i prodaje regije

Autor: Ksenija Rukavina
13. veljača 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Alan Šišinački, dosadašnji direktor marketinga i prodaje cementa i član Uprave Holcima Hrvatska, od 1. ožujka prelazi na novu funkciju unutar Holcim Grupe. Nakon dovršenog MBA studija promoviran je na mjesto direktora marketinga i prodaje za regiju Češka, Slovačka i Austrija sa sjedištem u Bratislavi. Alan Šišinački će odsad biti odgovoran za marketing aktivnosti u cijeloj regiji, a posebice za unapređenje Holcimove prodaje na tržištu cementa, betona i agregata u Slovačkoj. Alan Šišinački u Holcim je stigao 2002. godine kao asistent predsjednika Uprave odgovoran za poslovni razvoj. Vodeći se Holcimovim nastojanjima da se poslovanje temelji na načelima održivog razvoja, uspješno je izgradio partnerstva s brojnim nevladinim udrugama, institucijama i lokalnom zajednicom. Na mjesto direktora marketinga i prodaje došao je 2003. godine. Zajedno sa svojim timom marketinga i prodaje fokusirao se na potrebe kupaca i razvoj tržišta. Tako je unaprijedio usluge i odnos s kupcima, a na njegov poticaj Holcim je na tržište uveo dvije nove marke cementa – Holcim majstor i Holcim ekspert. Također je zaslužan za uvođenje 24-satne prodaje cementa, koja samo što nije zaživjela.Holcim Hrvatska dio je globalne grupe Holcim, koja zapošljava više od 61.000 radnika u više od 70 zemalja svijeta, temeljeći svoje cjelokupno poslovanje na načelima održiva razvoja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Alan Šišinački, dosadašnji direktor marketinga i prodaje cementa i član Uprave Holcima Hrvatska, od 1. ožujka prelazi na novu funkciju unutar Holcim Grupe. Nakon dovršenog MBA studija promoviran je na mjesto direktora marketinga i prodaje za regiju Češka, Slovačka i Austrija sa sjedištem u Bratislavi. Alan Šišinački će odsad biti odgovoran za marketing aktivnosti u cijeloj regiji, a posebice za unapređenje Holcimove prodaje na tržištu cementa, betona i agregata u Slovačkoj. Alan Šišinački u Holcim je stigao 2002. godine kao asistent predsjednika Uprave odgovoran za poslovni razvoj. Vodeći se Holcimovim nastojanjima da se poslovanje temelji na načelima održivog razvoja, uspješno je izgradio partnerstva s brojnim nevladinim udrugama, institucijama i lokalnom zajednicom. Na mjesto direktora marketinga i prodaje došao je 2003. godine. Zajedno sa svojim timom marketinga i prodaje fokusirao se na potrebe kupaca i razvoj tržišta. Tako je unaprijedio usluge i odnos s kupcima, a na njegov poticaj Holcim je na tržište uveo dvije nove marke cementa – Holcim majstor i Holcim ekspert. Također je zaslužan za uvođenje 24-satne prodaje cementa, koja samo što nije zaživjela.Holcim Hrvatska dio je globalne grupe Holcim, koja zapošljava više od 61.000 radnika u više od 70 zemalja svijeta, temeljeći svoje cjelokupno poslovanje na načelima održiva razvoja.

Autor: Ksenija Rukavina
13. veljača 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

Godinu dana rade kako bi prikazali pozitivnu bilancu. Vjerujem da su prodavali trajnu imovinu kako bi to napravili.
A neka mi netko kaže koja b udala na ovom svijetu bi kupila 49% imovine gubitaša koji je u većinskom vlasništvu prezadužene i neperspektivne zemlje. Pa država želi manjinskog vlasnika za ogromne novce čijim bi kapitalom raspolagali po svojoj volji. Pa ne rastu novci na grani!

Gornji tekst se odnosi na “uspješni” ugovor s Francuzima.

A što se tiće CA pa do juče su bili u gubitcima a pozitivni su možda tek 5 minuta.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close