Michael L. George je osnivač i direktor George Group, najveće Lean Sigma Six konzultantske tvrtke u SAD-u te autor knjiga Lean Six Sigma i Lean Six Sigma for Service. David Rowlands je potpredsjednik Lean Six Sigma u Xerox Corporation, a Bill Kastle je potpredsjednik u Geroge Group i osoba koja je u proteklih petnaest godina mnogo pridonijela primjeni i usvajanju Lean Six Sigma načela u nizu velikih korporacija. Lean Six Sigma je kombinacija dvaju najvažnijih trendova unapređivanja i poboljšanja radnih rezultata: učiniti rad boljim (uz pomoć Six Sigme) te učiniti ga bržim (kroz Lean načela). Ova nevelika, a ipak vrlo važna knjižica zapravo je jednostavnim i razumljivim jezikom pisan vodič za upoznavanje te važne metode za poboljšavanje kvalitete. Tim je načelima cilj prepoznati i ukloniti probleme suvišnog troška i nedovoljne kvalitete u poslovanju. Nije, međutim, riječ ni o kakvim složenim napucima. Sve se temelji na “četiri ključa” Lean Six Sigma metode. To su: oduševiti svoje klijente brzinom i kvalitetom, poboljšati proces rada i njegovu brzinu, raditi timski na ostvarenju maksimalnog dobitka te temeljiti odluke na podacima i činjenicama. Primjer povećavanja brzine procesa rada dobro ilustrira način funkcioniranja Lean Six Sigma načela: brzina se obično povezuje s lošim posljedicama jer se često izjednačava s brzopletim radom. Međutim, prema Lean Six Sigma to nije tako jer se ubrzavanje procesa rada temelji najprije na određivanju ključnih procesa rada te usredotočivanju na njih kao na najvažnije prioritete. Na taj način brzina ne stvara nekvalitetu niti će rezultirati dodatnim opterećenjem, nego izdvaja i najveću pozornost posvećuje onim dijelovima radnog procesa koji su najvažniji. Dosadašnja praksa pokazuje da u mnogim poslovima ima i više nego dovoljno prostora za onu vrstu unapređivanja kakvu zagovaraju Lean Six Sigma načela, a koja dokazuju da brzina, disciplina i kvaliteta idu “ruku pod ruku”.
Michael L. George, David Rowlands, Bill Kastle, What is Lean Six Sigma?, McGraw-Hill Publishing Co., 96 stranica
Michael L. George je osnivač i direktor George Group, najveće Lean Sigma Six konzultantske tvrtke u SAD-u te autor knjiga Lean Six Sigma i Lean Six Sigma for Service. David Rowlands je potpredsjednik Lean Six Sigma u Xerox Corporation, a Bill Kastle je potpredsjednik u Geroge Group i osoba koja je u proteklih petnaest godina mnogo pridonijela primjeni i usvajanju Lean Six Sigma načela u nizu velikih korporacija. Lean Six Sigma je kombinacija dvaju najvažnijih trendova unapređivanja i poboljšanja radnih rezultata: učiniti rad boljim (uz pomoć Six Sigme) te učiniti ga bržim (kroz Lean načela). Ova nevelika, a ipak vrlo važna knjižica zapravo je jednostavnim i razumljivim jezikom pisan vodič za upoznavanje te važne metode za poboljšavanje kvalitete. Tim je načelima cilj prepoznati i ukloniti probleme suvišnog troška i nedovoljne kvalitete u poslovanju. Nije, međutim, riječ ni o kakvim složenim napucima. Sve se temelji na “četiri ključa” Lean Six Sigma metode. To su: oduševiti svoje klijente brzinom i kvalitetom, poboljšati proces rada i njegovu brzinu, raditi timski na ostvarenju maksimalnog dobitka te temeljiti odluke na podacima i činjenicama. Primjer povećavanja brzine procesa rada dobro ilustrira način funkcioniranja Lean Six Sigma načela: brzina se obično povezuje s lošim posljedicama jer se često izjednačava s brzopletim radom. Međutim, prema Lean Six Sigma to nije tako jer se ubrzavanje procesa rada temelji najprije na određivanju ključnih procesa rada te usredotočivanju na njih kao na najvažnije prioritete. Na taj način brzina ne stvara nekvalitetu niti će rezultirati dodatnim opterećenjem, nego izdvaja i najveću pozornost posvećuje onim dijelovima radnog procesa koji su najvažniji. Dosadašnja praksa pokazuje da u mnogim poslovima ima i više nego dovoljno prostora za onu vrstu unapređivanja kakvu zagovaraju Lean Six Sigma načela, a koja dokazuju da brzina, disciplina i kvaliteta idu “ruku pod ruku”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu