Japanski konglomerat Sony podigao je prognozu operativne dobiti za fiskalnu godinu koja završava u ožujku 2026. za osam posto, na 1,43 bilijuna jena (oko 9,5 milijardi dolara), zahvaljujući manjem od očekivanog utjecaju američkih carina i snažnim rezultatima u segmentima zabave i poluvodiča.
Operativni profit u drugom tromjesečju porastao je deset posto, na 429 milijardi jena, ponajviše zahvaljujući jakom rastu glazbene divizije, koja uključuje anime sadržaje, te segmentu poluvodiča. Veliku ulogu u financijskom uspjehu imala je izuzetna zarada od animiranog filma “Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle”, čiji je globalni kino prihod premašio 600 milijuna dolara, što potvrđuje rastuću popularnost anime kulture.
Sony je tijekom tromjesečja prodao 3,9 milijuna konzola PlayStation 5, uz blagi rast u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok je prodaja novih naslova poput “Ghost of Yotei” također pridonijela pozitivnom trendu. Unatoč padu dobiti u poslovanju videoigara, zbog rashoda povezanih s “Destiny 2” Sony planira proširiti bazu korisnika tijekom blagdanske sezone, balansirajući rast s profitabilnošću.
Kompanija je najavila i otkup dionica u vrijednosti od 100 milijardi jena, što je dodatno poduprlo rast cijene njezinih dionica koji je nakon objave financijskih rezultata porastao za 5,5 posto.
Sonyjeva prilagodba poslovnog modela, s naglaskom na rastuće sektore kao što su anime, igre i poluvodiči, omogućila je ublažavanje negativnih učinaka globalnih trgovinskih napetosti, posebno manjih od očekivanih carinskih troškova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu