Kupon po tvom nova je funkcionalnost mobilne aplikacije MultiPlusCarda, Konzumovog programa vjernosti koji kupcima odsad omogućuje da za svoje omiljene proizvode dobiju povrat u BONUS eurima. Aktivacija kupona prije kupnje i jednostavno skeniranje aplikacije na blagajni rezultira trenutnim povratom vrijednosti na korisnikov MultiPlus račun. Što češće kupuju, to su preporuke preciznije – iskustvo kupovine postaje personaliziranije i isplativije, jer mobilna aplikacija MultiPlusCard omogućuje pristup personaliziranim kuponima, katalozima i preporukama koje se temelje na stvarnim navikama korisnika.
Personalizacija je produkt korištenja digitalnih alata i modela strojnog učenja koji ogromnu bazu podataka pretvaraju u odluke koje poboljšavaju korisničko, ali još važnije, iskustvo kupnje u Konzumu. Istovremeno, uz personalizirane video poruke, čiji su dijelovi generirani uz pomoć umjetne inteligencije, Konzum tehnologiju stavlja u funkciju kreiranja emocije i povezanosti, a dodanu vrijednost donose i inovativni izazovi i nagradne igre za dodatne BONUS eure. Novi je to digitalni iskorak Konzuma, koji uz više od 600 prodavaonica, ima i najjači program vjernosti za kupce u regiji u kojemu je više od milijun članova.

Program vjernosti u službi personalizacije i kvalitete odnosa
Kao lancu koji je na hrvatskom maloprodajnom tržištu već nekoliko desetljeća pravi nositelj promjena, Konzumu je odavno jasno da inovacije i održivo poslovanje nisu samo nužnost, već i prilika za stvaranje dodatne vrijednosti, osobito danas, kada su potrošači sve informiraniji, a njihove vrijednosti sve više usmjerene prema odgovornosti i transparentnosti.
Stoga kompanija kontinuirano ulaže u digitalizaciju, razvoj odnosa s kupcima i društveno odgovorne projekte – sve s ciljem da kupnja ne bude samo transakcija, već dio pozitivnog iskustva i dugoročnog odnosa. Ključni alat u razvoju tog odnosa s kupcima je program vjernosti MultiPlusCard, koji postoji još od 2002. godine, a od 2010. djeluje kao koalicijski program s brojnim partnerima. Njegova snaga ne leži samo u nagrađivanju vjernosti, već i u stalnom unaprjeđenju korisničkog iskustva – osobito kroz digitalne kanale.
Tehnologija u službi razumijevanja kupaca
Razvoj programa vjernosti prati i ulaganje u analitičke alate, CRM sustave te sve veću primjenu umjetne inteligencije. Ti alati omogućuju dublje razumijevanje potreba kupaca, precizniju segmentaciju i prediktivne modele ponašanja. Na taj način komunikacija postaje relevantnija, jasnija i učinkovitija, a sam program prelazi iz nagrađivanja vjernosti u izgradnju dugoročnog povjerenja i emocionalne povezanosti s brendom.
Dok je na jednoj strani maloprodaja specifična po tome što kroz svoje poslovanje generira ogromnu količinu podataka koje je nemoguće učinkovito obraditi i iskoristiti kroz rad s tradicionalnim alatima, na drugoj strani, s obzirom na svoju veličinu i broj kupaca, Konzum, primjerice, ima ogromnu svakodnevnu potražnju za svim robama pa je i logičan iskorak u razvoju različitih prediktivnih modela, od onih koji optimiziraju i automatiziraju procese narudžbi do rada na modelima koji će dovesti do prilagodbe ponude u prodavaonicama koja odgovara preferencijama kupaca na određenoj mikrolokaciji.
Održivost u fokusu – konkretne akcije i mjerljivi rezultati
Konzum već dugi niz godina ne zauzima samo tržišnu, već i društvenu i ekološku lidersku poziciju, naprosto zato jer vjeruje da dugoročni poslovni uspjeh ovisi o zdravim zajednicama i zdravom okolišu. Stoga sustavno provodi brojne projekte koji promoviraju održive navike, smanjenje otpada i pomoć zajednici. Kroz platformu Konzum Reciklopedija educira javnost o važnosti odgovornog ponašanja prema okolišu, ali i sam djeluje proaktivno. Od 2016. donirao je više od 2.100 tona hrane potrebitima, čime sedam godina zaredom nosi titulu Najdonatora u Hrvatskoj.
Kampanja Jedna manje, koju provodi od 2021., potiče kupce na korištenje višekratnih torbi i smanjenje upotrebe jednokratne plastike. Članovima MultiPlusCard programa koji koriste višekratnu torbu Priroda me voli za svaku kupnju tijekom trajanja kampanje Konzum vraća dodatnih 0,20 BONUS eura. Samo u 2025. godini torbe su korištene 187.725 puta – čak 27,51 % više nego prethodne godine – a broj sudionika u kampanji porastao je za 23,58 %. Time je kupcima vraćeno oko 37.500 BONUS eura, a još važnije – potaknute su konkretne promjene u svakodnevnim navikama.
U skladu s ekološkim ciljevima, 2023. je Konzum za članove programa vjernosti uveo i opciju digitalnog računa. Tako danas više od 120.000 korisnika prima račun elektroničkim putem, čime se značajno smanjuje potrošnja papira i doprinosi digitalnoj transformaciji.
