Grupa Bosqar In. i agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojili su Red Dot u kategoriji Brand Design & Identity/Logo za rebranding koji je javnosti predstavljen protekle godine. Riječ je o nagradi koja slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna, a dobitnike bira žiri sastavljen od 43 eksperata iz više od 20 država svijeta.

Bosqar In. je investicijska grupacija poznata po svom bullish karakteru, koji omogućuje rast. Zato je bik skriven u njezinu imenu i logotipu kao referenca na boškarina, autohtonog hrvatskog bika koja simbolizira snagu, otpornost i napredak.
Kako je tekao proces rebrandinga?
Iako izrazito ponosna na svoju dugogodišnju tradiciju, Meritus ulaganja, jedna od najbrže rastućih kompanija u regiji i holding tvrtka Mplus Grupe, 2024. godine odlučila je osvježiti svoj brend. Za taj hrabri iskorak angažirana je kreativna agencija Bruketa&Žinić&Grey, čiji je rad rezultirao stvaranjem novog, svježeg i dinamičnog branda: BOSQAR IN., odnosno BOSQAR d.d. za holding te BOSQAR IN./BOSQAR INVEST za grupaciju.
BOSQAR IN. je autohtoni brand opremljen znanjem, energijom i iskustvom i već je odavno nadrastao lokalne ili čak regionalne okvire, a njegov će ga bullish karakter odvesti još puno dalje. Proces rebrandinga započeo je temeljitom analizom tadašnjeg imidža, tržišnih uvjeta i konkurencije. Kroz seriju radionica i intervjua s ključnim osobama unutar kompanije, agencija je uspjela prodrijeti do same srži poslovanja, što je bilo važno za razumijevanje vrijednosti, vizije i ambicije kako kompanije, tako i cijele grupacije. Analiza je pokazala ključne atribute brenda: stručnost, pouzdanost, energičnost i predanost rastu, a na temelju tih atributa oblikovan je temelj za daljnji razvoj brenda.
Rebranding je oživio kroz novo ime – BOSQAR IN. Ime odražava snagu i stabilnost, kombinirajući asocijacije na latinsku riječ “boscus” (šuma, rast) i “boškarin” (snažan, autohtoni bik). Vizualni identitet prati istu nit vodilju, koristeći elegantnu tipografiju, zlatnu boju (bogatstvo, mudrost) i decentnu ilustraciju stiliziranih rogova boškarina. Novi brend BOSQAR IN. predstavlja evoluciju grupe – odražavajući njenu snagu, stručnost i predanost stvaranju trajne vrijednosti za svoje klijente i partnere. Ova transformacija nije samo promjena imena, već je to potpuna redefinicija načina na koji se kompanija predstavlja svijetu.
Agencija Bruketa&Žinić&Grey do sada je osvojila 32 Red Dot nagrade, od čega četiri Best of the Best, što je najviše u regiji.
“Kao što sam već rekao jednom prilikom, ovaj rebranding je točno ono što nam je trebalo kao kompaniji, na točno onom tržištu na kojem želimo biti i s točno onim ljudima s kojima želimo razgovarati. Drago mi je da je to prepoznato ovom nagradom”, izjavio je Stjepan Orešković, osnivač kompanije BOSQAR d.d.
Veliki brandovi ne nastaju u laboratorijima branding agencija nego u glavama vizionara koji imaju sposobnost ostvariti svoje vizije. Naš posao je da slušamo, propitujemo, sistematiziramo i prezentiramo te ideje na najbolji mogući način. U procesu od oko 100-tinjak dana, u kokreacijskom procesu svih ključnih ljudi kompanije, nastala je brand strategija koja je osnova za sve komunikacijske aktivnosti pa tako i za imenovanje i vizualni identitet. Bosqar In. svoje korijenje vuče iz latinske riječi boscus – drvo, koje je sjajna metafora za kompaniju čvrstih korijena, usmjerenu na rast i razvoj, ali i u boškarinu, autohtonom biku, jednako ambicioznom i optimističnom kao što su i bikovi s Wall Streeta. Bezvremenski vizualni identitet komunicira ambiciju ove kompanije da traje, s malom suvremenom intervencijom, originalnom ligaturom između Q i A koja koja evocira bullish karakter kompanije. BOSQAR INVEST je autohtoni brand opremljen znanjem, energijom i iskustvom i već je odavno nadrastao lokalne ili čak regionalne okvire, a njegov će ga karakter odvesti još puno dalje. Drago nam je što je Red Dot to i službeno prepoznao.“, rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu