Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Rebranding BOSQAR IN.-a osvojio je prestižnu globalnu nagradu za visoku kvalitetu dizajna

Autor: Poslovni.hr
12. rujan 2025. u 11:17
Podijeli članak —
Foto: Davor Ćosić

Red Dot nagrada dodjeljuje se već 67 godina, a slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna.

Grupa Bosqar In. i agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojili su Red Dot u kategoriji Brand Design & Identity/Logo za rebranding koji je javnosti predstavljen protekle godine. Riječ je o nagradi koja slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna, a dobitnike bira žiri sastavljen od 43 eksperata iz više od 20 država svijeta.

Bosqar In. je investicijska grupacija poznata po svom bullish karakteru, koji omogućuje rast. Zato je bik skriven u njezinu imenu i logotipu kao referenca na boškarina, autohtonog hrvatskog bika koja simbolizira snagu, otpornost i napredak.

Kako je tekao proces rebrandinga?

Iako izrazito ponosna na svoju dugogodišnju tradiciju, Meritus ulaganja, jedna od najbrže rastućih kompanija u regiji i holding tvrtka Mplus Grupe, 2024. godine odlučila je osvježiti svoj brend. Za taj hrabri iskorak angažirana je kreativna agencija Bruketa&Žinić&Grey, čiji je rad rezultirao stvaranjem novog, svježeg i dinamičnog branda: BOSQAR IN., odnosno BOSQAR d.d. za holding te BOSQAR IN./BOSQAR INVEST za grupaciju.

BOSQAR IN. je autohtoni brand opremljen znanjem, energijom i iskustvom i već je odavno nadrastao lokalne ili čak regionalne okvire, a njegov će ga bullish karakter odvesti još puno dalje. Proces rebrandinga započeo je temeljitom analizom tadašnjeg imidža, tržišnih uvjeta i konkurencije. Kroz seriju radionica i intervjua s ključnim osobama unutar kompanije, agencija je uspjela prodrijeti do same srži poslovanja, što je bilo važno za razumijevanje vrijednosti, vizije i ambicije kako kompanije, tako i cijele grupacije. Analiza je pokazala ključne atribute brenda: stručnost, pouzdanost, energičnost i predanost rastu, a na temelju tih atributa oblikovan je temelj za daljnji razvoj brenda.

Rebranding je oživio kroz novo ime – BOSQAR IN. Ime odražava snagu i stabilnost, kombinirajući asocijacije na latinsku riječ “boscus” (šuma, rast) i “boškarin” (snažan, autohtoni bik). Vizualni identitet prati istu nit vodilju, koristeći elegantnu tipografiju, zlatnu boju (bogatstvo, mudrost) i decentnu ilustraciju stiliziranih rogova boškarina. Novi brend BOSQAR IN. predstavlja evoluciju grupe – odražavajući njenu snagu, stručnost i predanost stvaranju trajne vrijednosti za svoje klijente i partnere. Ova transformacija nije samo promjena imena, već je to potpuna redefinicija načina na koji se kompanija predstavlja svijetu.

Agencija Bruketa&Žinić&Grey do sada je osvojila 32 Red Dot nagrade, od čega četiri Best of the Best, što je najviše u regiji.

“Kao što sam već rekao jednom prilikom, ovaj rebranding je točno ono što nam je trebalo kao kompaniji, na točno onom tržištu na kojem želimo biti i s točno onim ljudima s kojima želimo razgovarati. Drago mi je da je to prepoznato ovom nagradom”, izjavio je Stjepan Orešković, osnivač kompanije BOSQAR d.d.

Veliki brandovi ne nastaju u laboratorijima branding agencija nego u glavama vizionara koji imaju sposobnost ostvariti svoje vizije. Naš posao je da slušamo, propitujemo, sistematiziramo i prezentiramo te ideje na najbolji mogući način. U procesu od oko 100-tinjak dana, u kokreacijskom procesu svih ključnih ljudi kompanije, nastala je brand strategija koja je osnova za sve komunikacijske aktivnosti pa tako i za imenovanje i vizualni identitet. Bosqar In. svoje korijenje vuče iz latinske riječi boscus – drvo, koje je sjajna metafora za kompaniju čvrstih korijena, usmjerenu na rast i razvoj, ali i u boškarinu, autohtonom biku, jednako ambicioznom i optimističnom kao što su i bikovi s Wall Streeta. Bezvremenski vizualni identitet komunicira ambiciju ove kompanije da traje, s malom suvremenom intervencijom, originalnom ligaturom između Q i A koja koja evocira bullish karakter kompanije. BOSQAR INVEST je autohtoni brand opremljen znanjem, energijom i iskustvom i već je odavno nadrastao lokalne ili čak regionalne okvire, a njegov će ga karakter odvesti još puno dalje. Drago nam je što je Red Dot to i službeno prepoznao.“, rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Autor: Poslovni.hr
12. rujan 2025. u 11:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close