Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovni vikend
Poslovna priča

Kompare.hr planira akvizicije u RH i Sloveniji

Rast poslovanja i iskorak na novo tržište podržao je akvizicijom privatni dionički fond – Invera Private Equity.

Autor: Siniša Malus
24. kolovoz 2025. u 20:00
Bojan Radlović, predsjednik Uprave kompare.hr vidi širenje na slovensko tržište kao logičan potez/PD

Kompare.hr, vodeća hrvatska platforma za usporedbu i ugovaranje osiguranja, telekom usluga i kredita proširila je ovoga ljeta svoje poslovanje na slovensko tržište. Na novoj domeni kompare.si, korisnicima će se omogućiti ugovaranje osiguranja vozila, a uskoro i sve druge vrste osiguranja – imovinsko, zdravstveno i putno. Snažan rast poslovanja i iskorak na novo tržište podržani su akvizicijom od strane privatnog dioničkog fonda, Invera Private Equity Fund.

Bojan Radlović, predsjednik Uprave kompare.hr vidi širenje na slovensko tržište kao logičan potez. Ističe kako je Kompare detektirao jasan prostor za unaprijeđenje potrošačkih navika u Sloveniji, baš kao što je to nekad bio slučaj i u Hrvatskoj. S Radlovićem razgovaramo o tome koje su daljnje ambicije Komparea kao i o samim počecima ovog poduhvata u koji je prije tri godine investirao Invera Equity Partners, privatni dionički fond koji je poznat i po ulaganju u Muzej iluzija. Invera Private Equity Fund je privatni dionički fond sa sjedištem u Nizozemskoj, fokusiran na jugoistočnu Europu.

Ulagači u fond su mirovinski i investicijski fondovi, Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) te Europski investicijski fond (EIF). Invera preuzima većinske udjele u malim i srednjim poduzećima otkupom dionica ili dokapitalizacijom s ciljem podizanja korporativne strategije na višu razinu, otvaranja novih tržišta i uvođenja novih tehnologija.

Jedna od najvećih prednosti kompare.hr je što korisnik u samo nekoliko minuta, ponekad i sekundi, može razgovarati sa stručnjakom koji objasni što je najbolje za njegovu situaciju.

Kompare.hr postoji već 13 godina. Poslovna javnost dobro je upoznata s vašim razvojem u posljednjih nekoliko godina, no mene za početak zanima nešto drugo. Kako su izgledali sami počeci? 

Počeli smo u Rijeci prije trinaest godina, kad je osnivač Nikša Tomulić odlučio donijeti nešto novo na hrvatsko tržište osiguranja. Na početku nas je bilo malo, ali svi smo dijelili istu viziju: klijent je uvijek u središtu. Nije bilo lako jer smo nudili osiguranje na način koji tada nije bio uobičajen. Ipak, naš cilj je ostao isti. Želimo pronaći najbolji model i uslugu za naše klijente. Vjerujemo da su ljudi ključ svakog uspjeha. Ponosni smo što mnogi naši kolege rade s nama od samih početaka. To pokazuje koliko nam je važan tim i zajedništvo. S vremenom smo izgradili dugoročne odnose s klijentima i partnerima, što se pokazalo kao pravi put.

Jedna od najvećih prekretnica za kompare.hr bila je akvizicija od strane Invera Equity Partners fonda. Ta investicija nam je donijela novu energiju, investiciju i dodatni zamah za rast. Omogućila nam je da još ubrzamo rast, povećamo ponudu i počnemo širenje na nova tržišta. Tržišna logika uvijek je bila važna, ali naš pristup je jednostavan. Želimo ljudima ponuditi ono što im zaista treba, uz uštedu vremena i novca. Naši agenti stalno istražuju i traže najbolje opcije na tržištu. Danas nas je oko tri stotine, imamo urede u Rijeci, Zagrebu i Osijeku, uvodimo nove usluge i širimo portfelj klijenata. Imamo više od 150 tisuća zadovoljnih korisnika i više od 580 tisuća sklopljenih ugovora, na što smo jako ponosni.

Slovenija nam je trenutačno u fokusu, ali dugoročno gledamo i druga tržišta, kaže Bojan Radlović/Emica Elveđi/PIXSELL

Poznato je da putem web stranice kompare.hr korisnici mogu odabrati, usporediti i kupiti zdravstveno osiguranje, osiguranje vozila, internet, TV pakete i mobilne tarife. Što konkretno donose vaša rješenja?

Prije svega štede vrijeme i novac. Danas to svima puno znači. Kompare.hr postoji kako bi korisnicima olakšao izbor i ugovaranje proizvoda, bilo da se radi o osiguranju, telekomu ili kreditima. Komparatori postaju sve popularniji jer korisnicima znatno štede vrijeme i novac pronalaskom najboljeg rješenja. Posredovanje je pritom za njih besplatno jer se provizija za uslugu naplaćuje od osiguravatelja, telekom tvrtke ili financijske institucije. Uzmimo za primjer promjenu operatera za internet. Često ljudi misle da je to komplicirano i riskantno. Mi taj proces pojednostavljujemo i vodimo korisnika kroz sve korake. Naš tim demistificira svaku nejasnoću i pomaže da sve prođe bez stresa. Jedna od najvećih prednosti kompare.hr je što korisnik u samo nekoliko minuta, ponekad i sekundi, može razgovarati sa stručnjakom koji mu objasni što je najbolje za njegovu situaciju.

Svaki naš odjel ima stručnjake specijalizirane za određeni proizvod, pa tako netko tko prodaje auto osiguranje ne prodaje i telekome ili kredite. Naši zaposlenici su educirani i imaju sve potrebne informacije kako bi korisniku u najkraćem vremenu pronašli najbolju ponudu i pružili pravu podršku. Ljudi žele da ih netko zaista razumije, da zna njihove potrebe i situaciju. Upravo zato nastojimo svakom korisniku pristupiti individualno i pomoći mu da donese najbolju odluku. Sve naše usluge su besplatne za korisnike. Naplaćujemo se isključivo od pružatelja usluga, a to ne utječe na krajnju cijenu. Na jednom mjestu korisnik dobiva jasnu usporedbu svih opcija i podršku kroz cijeli proces.

Cilj je da u što kraćem vremenu slovensko tržište dobije iste mogućnosti kakve imaju i korisnici u Hrvatskoj.

Koji su vaši planovi i ciljevi u Sloveniji?

Slovenija nam je bila prirodan izbor za prvi iskorak izvan Hrvatske. Blizu nam je, mentalitet je sličan, a jezična barijera gotovo da i ne postoji. Osim toga, godinama surađujemo s osiguravajućim kućama koje tamo posluju, pa nam tržište i nije u potpunosti strano.  Samim time, širenje na slovensko tržište kroz kompare.si bio je logičan i očekivan korak koji smo napravili. Prve reakcije već su pozitivne i to nam je zaista drago vidjeti. U prvoj fazi slovenski korisnici putem kompare.si moći će ugovoriti usluge osiguranja – za početak, fokus će biti na osiguranju vozila, ali ubrzo ćemo se proširiti i na sve ostale vrste osiguranja, telekomunikacije te kredite.

Primijetili smo da korisnici u Sloveniji često nemaju jednostavan uvid u sve opcije koje im stoje na raspolaganju, baš kao što je to nekad bio slučaj i u Hrvatskoj. To nam je bio jasan signal da postoji prostor za poboljšanje pa smo odlučili proširiti svoje poslovanje na slovensko tržište. Sada tamo možemo nastaviti svoju misiju i korisnicima ponuditi jednostavan, brz i besplatan način odabira najbolje ponude. U Hrvatskoj smo s godinama promijenili način na koji ljudi ugovaraju police. Danas to rade brzo, jednostavno i uz podršku stručnjaka. Isti taj model sada želimo približiti slovenskim korisnicima.

Koji su daljnji planovi širenja?

Slovenija nam je trenutačno u fokusu, ali dugoročno gledamo i druga tržišta. Još ništa nije službeno potvrđeno, ali analiziramo gdje bismo mogli donijeti najveću vrijednost korisnicima i gdje postoji prostor za sličan model poslovanja. Za nas je ovo veliki iskorak. Po prvi puta izlazimo izvan granica Republike Hrvatske i time otvaramo novo poglavlje u razvoju brenda.  Ekspanzijom u Sloveniju gradimo prisutnost na regionalnom tržištu i pokazujemo da model koji smo razvili kod kuće ima potencijal i izvan granica Lijepe Naše.

Vjerujemo da je ovo tek početak našeg međunarodnog puta. No, za sada ćemo ipak većinski fokus usmjeriti na razvoj slovenskog tržišta kroz povećanje portfelja naših usluga i približavanja što većem broju korisnika. Cilj je da u što kraćem vremenu slovensko tržište dobije iste mogućnosti kakve imaju i korisnici u Hrvatskoj. Vjerujemo da će prepoznati sve benefite koje kompare.si nudi i vrlo brzo odabrati ovakav način ugovaranja osiguranja.

Kompare.hr vodeća je hrvatska platforma za usporedbu i ugovaranje osiguranja, telekom usluga i kredita/PD

Planirate li dodatne akvizicije?

Stalno pratimo i procjenjujemo prilike na hrvatskom i stranim tržištima. Trenutačno smo u završnim pregovorima oko još jedne akvizicije u Hrvatskoj, za koju vjerujemo da će se savršeno uklopiti u naš postojeći model poslovanja.

Osim toga, razmatramo i potencijalne akvizicije u Sloveniji te na još nekoliko tržišta, što bi dodatno ubrzalo našu ekspanziju izvan Hrvatske. Pred nama je zaista uzbudljivo razdoblje i veselimo se novim izazovima.

Autor: Siniša Malus
24. kolovoz 2025. u 20:00
Podijeli članak —

New Report

Close