McDonald’sova prodaja ponovno je porasla nakon što je lanac burgera proširio svoj jelovnik ponudom piletine i koristio novosti poput jela s temom Minecrafta kako bi privukao goste koji paze na cijene.
Globalna prodaja u istim restoranima porasla je za 3,8 posto u odnosu na prethodnu godinu u tromjesečju koje je završilo u lipnju, što je znatno iznad procjena analitičara o porastu od 2,6 posto i najviše u gotovo dvije godine, prenosi Seebiz.
U SAD-u, gdje McDonald’s ima oko 14.000 restorana, prodaja u restoranima otvorenim najmanje godinu dana porasla je za 2,5 posto, također iznad procjena koje je sastavio Visible Alpha, uglavnom zahvaljujući većim kupnjama. Američka prodaja u prethodnom tromjesečju pala je zbog onoga što su rukovoditelji opisali kao ekonomske pritiske na potrošače.
Restorani brze hrane posljednjih su se mjeseci borili da dokažu svoju vrijednost potrošačima, posebno onima s nižim prihodima.
Prema podacima tvrtke Revenue Management Solutions, konzultantske tvrtke u industriji, ukupni promet pješaka smanjio se za 0,9 posto u drugom tromjesečju, čak i dok se tempo rasta cijena usporio.
Rezultati su bili neujednačeni u najnovijoj seriji zarade lanaca brze hrane. Yum Brands je u utorak izvijestio da je prodaja u istim trgovinama porasla u njegovim odjelima Taco Bell i KFC.
No, Chipotle Mexican Grill izvijestio je o padu prodaje od 4 posto u usporedbi s drugim trgovinama i smanjio svoj cilj za godinu.
Prodaja u cijelom McDonald’sovom sustavu, koja uključuje i franšizne i tvrtke u vlasništvu tvrtke, porasla je za 8 posto u tromjesečju – dobitak koji je glavni izvršni direktor Chris Kempczinski rekao da je “svjedočanstvo moći uvjerljive vrijednosti, istaknutog marketinga i inovacija jelovnika”.
Među svojim promocijama, McDonald’s je u travnju prodavao obroke vezane uz film Minecraft Movie o popularnoj videoigri. U svibnju je ponovno lansirao pileće trakice u SAD-u, a kasnije je predstavio veliki Big Arch burger u Francuskoj i Velikoj Britaniji.
U srpnju je McDonald’s vratio Snack Wraps od 2,99 dolara nakon godina izvan jelovnika, što je dovelo do redova u nekim američkim trgovinama. Oko 500 američkih trgovina ovog će ljeta testirati asortiman pića poput hladne kave.
Prihod u tromjesečju iznosio je ukupno 6,8 milijardi dolara, što je porast od 5 posto i više od konsenzusne procjene od 6,7 milijardi dolara koju je sastavio Visible Alpha. Neto dobit od 2,25 milijardi dolara porasla je za 11 posto u odnosu na prethodnu godinu i premašila je procjene.
Dionice McDonald’sa porasle su za više od 3 posto u srijedu u predtržišnom trgovanju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu