Hrvatska AdTech tvrtka za planiranje, analitiku i optimizaciju videooglašavanja All Eyes on Screens (AEOS), prije poznata kao AdScanner, nastavlja svoj međunarodni rast strateškim ulaskom na tržišta Istočne i Jugoistočne Azije. Naime, tvrtka je potpisala partnerstvo s tajvanskom kompanijom Wavenet Technology, jednim od vodećih regionalnih pružatelja marketinških i oglašivačkih tehnologija.
Partnerstvo s Wavenet Technologyjem uključuje punu integraciju AEOS-ove AI platforme za planiranje i mjerenje TV kampanja, Apollo, u Wavenetov proizvodni ekosustav. Rješenje će se s Wavenet proizvodima implementirati u čak 12 azijskih tržišta, uključujući Japan, Tajvan, Kinu, Indiju, Singapur i Južnu Koreju. Kroz višegodišnje suradnje s europskim telekom operaterima kao što su Vodafone, Sunrise i A1, AEOS je implementirao svoja rješenja u raznim tržišnim kontekstima.
Upravo takva iskustva na terenu, uz kontinuiran rad s velikim partnerima, oblikovala su pristup tvrtke u planiranju i mjerenju TV oglašavanja te stvorila čvrst temelj za daljnji međunarodni iskorak. Wavenet, osnovan 2010. i sa sjedištem u Taipeiju, posluje s više od 800 klijenata i certificirani je partner platformi kao što su Google, Meta i Oracle. Njihova uloga u partnerstvu je lokalna distribucija i podrška korisnicima, dok AEOS donosi tehnološku osnovu i ekspertizu u analitici videa.
“Ulazimo na neka od najdinamičnijih medijskih tržišta na svijetu – fragmentirana, brza i puna prilika. To je upravo mjesto gdje želimo biti”, izjavio je Marin Ćurković, suosnivač i CEO AEOS grupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu