Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Upozorenje iz poznate banke: Klijentima prijeti gubitak novca

Autor: Poslovni.hr
11. srpanj 2025. u 09:13
Podijeli članak —
Foto: Pixabay

Cilj prevaranata je prikupiti osjetljive informacije kao što su pristupni podaci za online bankarstvo, brojevi računa ili informacije o kreditnim karticama.

Potrošački centar u Njemačkoj izvještava o novom valu „phishing“ prijevara koji je posebno usmjeren na klijente njemačke Sparkasse banke. U e-mailovima koji izgledaju uvjerljivo i autentično, prevaranti traže da se potvrde osobni korisnički podaci. Poruke su izrađene u dizajnu Sparkasse banke i sadrže poveznicu koja vodi na lažnu internetsku stranicu.

Cilj prevaranata je prikupiti osjetljive informacije kao što su pristupni podaci za online bankarstvo, brojevi računa ili informacije o kreditnim karticama. S tim podacima mogu neovlašteno pristupiti računima i prouzročiti financijsku štetu. Posebno je opasno što napadači u e-mailu vrše pritisak na korisnike spominjući blokadu računa ili ograničen pristup.

Kako prepoznati lažni e-mail i prevaru? Potrošački centar i Sparkasse savjetuju na što obratiti pažnju:

  • Neosobno obraćanje poput „Poštovani korisniče“ ili „Poštovana korisnice“
  • Sumnjiva ili nepoznata adresa pošiljatelja
  • Poziv da se klikne na poveznicu i unesu podaci
  • Nedostatak logotipa Sparkasse banke u e-mailu

Ako ste zbog phishing poruke dali svoje podatke, odmah kontaktirajte svoju poslovnicu Sparkasse kako bi zaposlenik mogao blokirati pristup online bankarstvu. Besplatan broj za hitno blokiranje u Njemačkoj je 116 116, prenosi Fenix Magazin.

Ovaj broj koristi ne samo Sparkasse, već i druge banke, poput Volks- und Raiffeisenbanken, Deutsche Bank, Commerzbank i Postbank.

Autor: Poslovni.hr
11. srpanj 2025. u 09:13
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close