Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Veliki razvod u Warner Bros Discoveryju: HBO i CNN više neće biti pod istim krovom

Autor: Poslovni.hr
10. lipanj 2025. u 10:17
Podijeli članak —
Američka kompanija planira razdvojiti svoj streaming i produkcijski segment od tradicionalnih kabelskih televizijskih mreža Photo:REUTERS/Alyssa Pointer/File Photo

Medijski div Warner Bros Discovery, vlasnik CNN-a i HBO Maxa, najavio je da će do sredine iduće godine podijeliti svoje poslovanje na dvije zasebne tvrtke.

Medijski div Warner Bros Discovery, vlasnik CNN-a i HBO Maxa, najavio je da će do sredine iduće godine podijeliti svoje poslovanje na dvije zasebne tvrtke. Američka kompanija planira razdvojiti svoj streaming i produkcijski segment od tradicionalnih kabelskih televizijskih mreža, čime odgovara na promjene u medijskoj industriji u kojoj streaming usluge privlače stotine milijuna korisnika diljem svijeta, dok kabelska televizija bilježi pad gledanosti.

Uspješni naslovi poput serija Naslijeđe (Succession), Bijeli Lotus (The White Lotus) i Posljednji od nas (The Last of Us), koji su doprinijeli rastu HBO Maxa, uskoro će postati dio nove tvrtke pod nazivom Streaming & Studios. Uz streaming, u tu će cjelinu ući i filmska produkcija Warner Brosa, a vodit će je aktualni predsjednik i glavni izvršni direktor Warner Bros Discoveryja, David Zaslav.

Druga tvrtka, Global Networks, uključivat će brendove poput CNN-a, Discoveryja i TNT Sportsa. Na čelu tog segmenta bit će financijski direktor kompanije, Gunnar Wiedenfels. „Ovime ovim legendarnim brendovima dajemo fokus i stratešku fleksibilnost koja im je potrebna kako bi bili konkurentni u suvremenom medijskom okruženju“, poručio je Zaslav u službenoj izjavi.

Ova reorganizacija dolazi nakon spajanja WarnerMedia i Discoveryja 2022. godine, kojim je nastao Warner Bros Discovery. Ipak, vijest o razdvajanju nije pozitivno odjeknula na burzi – dionice kompanije pale su za gotovo 3 posto u ponedjeljak, a od početka godine ukupno su u minusu za više od 10 posto.

Peter Jankovskis, analitičar iz Arbor Financial Servicesa, smatra da će ova promjena pomoći investitorima da jasnije sagledaju vrijednost pojedinih dijelova poslovanja: „Kad se poslovanje pojednostavi, analitičari lakše procjenjuju stvarnu vrijednost tvrtki“, izjavio je za BBC.

Kabelski kanali, osobito CNN, posljednjih godina bilježe pad gledanosti. Tijekom prvog tromjesečja ove godine CNN je u večernjem terminu imao u prosjeku 558.000 gledatelja, što je pad od 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U siječnju je mreža objavila otpuštanje više od 200 zaposlenika, uz fokus na jačanje digitalnih sadržaja.

S druge strane, streaming platforme Warner Bros Discoveryja bilježe rast – kraj prvog tromjesečja 2025. dočekale su s više od 122 milijuna pretplatnika.

Odluka Warner Bros Discoveryja dolazi nakon što je njihov konkurent Comcast prošle godine najavio izdvajanje svog kabelskog poslovanja iz NBCUniversal grupe. Taj proces je trenutačno u tijeku, a uključuje razdvajanje kanala poput MSNBC-a i CNBC-a od streaming servisa Peacock.

Tržište je iznimno konkurentno i mnoge kompanije odlučuju izdvojiti streaming ili produkcijski dio poslovanja kako bi se preostali segmenti mogli zasebno vrednovati“, zaključio je Jankovskis.

Autor: Poslovni.hr
10. lipanj 2025. u 10:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close