Google je predstavio novu mogućnost u Trgovini Play pod nazivom „Pitajte Play o ovoj aplikaciji“, koja korisnicima omogućuje postavljanje pitanja i brzo dobivanje odgovora zahvaljujući umjetnoj inteligenciji.
Funkcija integrira Gemini AI izravno u Trgovinu Play, omogućujući korisnicima postavljanje specifičnih upita o bilo kojoj aplikaciji. Primjerice, možete pitati „Kako se koristi ova aplikacija?“ ili „Kako prijaviti prevaranta u igri?“
Korisnici mogu unositi vlastite upite ili birati među predloženim pitanjima, a AI pruža korisne savjete i objašnjenja. Opcija se pojavljuje ispod gumba za instalaciju kod aplikacija koje je podržavaju.

Ovaj alat posebno je koristan za one koji nisu upoznati s aplikacijom jer štedi vrijeme i trud pri traženju odgovora.
Mogućnost još nije dostupna za sve aplikacije, uključujući neke od Googleovih vlastitih aplikacija, piše PC Chip.
Google napominje da AI nije savršena i ponekad neće moći odgovoriti na specifična pitanja, primjerice o cijenama pretplata.
Nova opcija olakšava snalaženje u aplikacijama, omogućujući brži pristup informacijama unutar Trgovine Play.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu