IKEA redovito ažurira i osvježava svoj asortiman kako bi ponudila što relevantnije proizvode za bolji život kod kuće, javili su Poslovnom dnevniku iz IKEA Hrvatske.
Četiri puta godišnje određeni proizvodi izlaze iz ponude, dok pojedini dobivaju svoju zamjenu pod novim brojem artikla. Takvi se proizvodi internetskoj stranici IKEA-e u Hrvatskoj označavaju oznakom „Zadnja prilika“ kako bi kupcima omogućili dodatnu priliku za kupnju prije povlačenja.
Za njih nije potreban promotivni kod, niti su u ovome trenutku dio posebnih kampanja s dodatnim popustima – već su dostupni po redovito pristupačnim cijenama, poručuju iz IKEA Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu