Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

INsurance2 DIGITAL mijenja pravila igre u industriji osiguranja

Autor: Promo
07. svibanj 2025. u 13:22
Podijeli članak —
Mark Sedlak, IN2 grupa i Gregor Kovačič, Skupina Triglav

Do sada je u tradicionalnim sustavima upravljanja štetama vladala sporost i kompleksnost procesa, veliki dio posla obavljan je manualno, što je dodatno usporavalo proces, a INsurance2 DIGITAL rješenje to sve mijenja.

Industrija osiguranja trenutačno prolazi kroz najveću digitalnu transformaciju, u čijem fokusu se nalazi razvoj umjetne inteligencije i orijentacija prema korisnicima, kao ključ uspjeha. U prvi plan velikih promjena pozicioniralo se INsurance2 DIGITAL rješenje IN2 grupe koje odgovara na sve izazove industrije osiguranja.

Od svih procesa u osiguranju, upravljanje štetama ima najveći utjecaj kako na iskustvo osiguranika, tako i na poslovanje osiguravatelja. Iskustvo korisnika nalazi se u fokusu INsurance2 DIGITAL rješenja, gdje je cijeli proces prijave štete transparentan, od prijave do isplate. Klijent prati status zahtjeva u stvarnom vremenu što osiguravatelju omogućuje pravovremenu komunikaciju i izgradnju odnosa s klijentom, kojem je temelj povjerenje. Do sada je u tradicionalnim sustavima upravljanja štetama vladala sporost i kompleksnost procesa, veliki dio posla obavljan je manualno, što je dodatno usporavalo proces, a INsurance2 DIGITAL rješenje to sve mijenja.

Digitalizacija obrade šteta postala je globalni trend u industriji osiguranja, s naglaskom na poboljšanje učinkovitosti procesa. Ključni čimbenici za osiguratelja su brzina i efikasnost, što izravno utječe na lojalnost korisnika. Uz INsurance2 DIGITAL rješenje, osiguranici mogu u svakom trenutku pratiti u kojoj se fazi nalazi njihova prijava. Ova vidljivost ne samo da povećava povjerenje klijenata, već smanjuje nesigurnost i frustracije povezane s nepotpunim informacijama. Istovremeno, osiguravajuća društva dobivaju moćan alat za nadzor i optimizaciju unutarnjih procesa, prateći svaki korak – od prijave štete do konačne isplate.” rekao je Vedran Krevatin izvršni direktor Sektora financija i Sektora osiguranja u IN2 grupi.

INsurance2 DIGITAL izgrađen je na platformi Microsoft Dynamics 365 s 80 posto unaprijed ugrađenih funkcija, koje je IN2 grupa u potpunosti prilagodila potrebama osiguravajućih društava. Unaprijed ukomponirane funkcije čine implementaciju kod novih korisnika bržom i jednostavnijom, dodatno smanjujući rizik kod ugradnje. Ovaj model certificiran je od strane Microsofta, a dostupan je putem Microsoft AppSource-a, čime je omogućena globalna dostupnost.

“U današnjem dinamičnom digitalnom okruženju, brz razvoj tehnologije nadmašuje mogućnosti konvencionalnih pristupa poput custom codinga ili razvoja rješenja od nule, posebno u industrijama s kompleksnim procesima i strogim regulatornim zahtjevima, poput osiguranja. Kako bismo odgovorili na ove izazove, u IN2 grupi smo naše rješenje postavili na globalno prepoznatu platformu Microsoft Dynamics 365, koja nudi napredne funkcionalnosti i visoku razinu fleksibilnosti. Kroz preciznu prilagodbu industrijskim specifičnostima, razvili smo INsurance2 DIGITAL, rješenje koje omogućava osiguravajućim društvima da iskoriste prednosti najnovijih tehnoloških dostignuća. Implementacijom na ovoj platformi osiguravamo kontinuiranu inovaciju sa svakom novom verzijom Microsoft Dynamics 365, dok se INsurance2 DIGITAL dodatno obogaćuje naprednim funkcionalnostima. Tako klijenti uvijek imaju pristup najsuvremenijim tehnološkim mogućnostima, omogućujući im da ostanu konkurentni i usklađeni s regulatornim zahtjevima.” rekao je Mark Sedlak, direktor prodaje i razvoja poslovanja osiguranja IN2 Koper.

Uspješnost i funkcionalnost INsurance2 DIGITAL rješenja potvrđuje njegova implementacija u poslovanje Triglav grupe u Sloveniji, završetaka roll out rješenja u Hrvatskoj, kao i započeta implementacija na srpskom tržištu.

Digitalizacija prijave šteta u osiguravajućim društvima ključan je korak prema modernizaciji poslovanja i poboljšanju korisničkog iskustva. Samostalna digitalizacija procesa prijave šteta u osiguravajućim društvima često traje više godina, zbog složenosti postojećih sustava, regulatornih zahtjeva i potrebe za postepenom transformacijom. Nasuprot tome, implementacija INsurance2 DIGITAL rješenja traje samo 8 do 12 mjeseci, omogućujući osiguravateljima brzu i učinkovitu tranziciju na digitalni model poslovanja. Primjer toga je implementacija INsurance2 DIGITAL rješenja Triglav grupe na hrvatskom tržištu koja je trajala šest mjeseci.

„Iznimno korisničko iskustvo jedna je od strateških ambicija Triglav Grupe, a težimo inovativnim, dostupnim i jednostavnim rješenjima koja odražavaju potrebe i očekivanja kupaca. Kupci su u središtu svih naših aktivnosti, a uz pomoć INsurance2 DIGITAL rješenja stavljamo korisnika na prvo mjesto. Riječ je o jednom od projekata u sklopu digitalne transformacije najveće osiguravateljsko-financijske grupacije u Adria regiji. Na ovaj način želimo poboljšati naše razumijevanje potreba kupaca, kreirati prilagođene i personalizirane ponude te optimizirati i automatizirati svoje poslovne procese“, rekao je Gregor Kovačič, izvršni direktor Digitalnog poslovanja i korisničkog iskustva Skupine Triglav.

Dosadašnji korisnici istaknuli su: mogućnost prijave štete putem različitih kanala, omnichannel komunikaciju i potpunu transparentnost procesa – kao ključne prednosti ovog sustava. INsurance2 DIGITAL nije samo proizvod, već dokaz predanosti IN2 grupe inovacijama i zadovoljstvu svojih korisnika.

Autor: Promo
07. svibanj 2025. u 13:22
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close