Xiaomi planira početi prodavati svoja električna vozila izvan Kine u sljedećih nekoliko godina, izjavio je u predsjednik tvrtke William Lu tijekom predstavljanja novih proizvoda na sajmu Mobile World Congress u Barceloni.
Iako nije otkrio konkretne vremenske okvire, njegova izjava naglašava ambicije kineskog tehnološkog diva u globalnom tržištu električnih vozila, gdje želi konkurirati igračima poput Tesle.
Ovaj tjedan Xiaomi je u Kini predstavio svoj prvi premium električni automobil pod nazivom SU7 Ultra, čija početna cijena iznosi 529.000 kineskih juana (oko 70.000 dolara). Lu je istaknuo da je vozilo prikupilo 15.000 narudžbi u samo 24 sata te da će biti izloženo na Xiaomijevom štandu na MWC-u.
To je tek drugo Xiaomijevo električno vozilo nakon što je tvrtka 2021. najavila ulazak u segment EV-a. Prvi model, SU7, predstavljen je u ožujku prošle godine i zasad je dostupan samo u Kini. Unatoč tome, model SU7 pokazao se uspješnim – prošle godine isporučeno je više od 100.000 automobila.
Boom Xiaomijevih električnih vozila, zajedno s oporavkom prodaje pametnih telefona, pridonio je snažnom rastu dionica tvrtke, koje su na burzi u Hong Kongu skočile gotovo 300 posto u posljednjih 12 mjeseci.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu