Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Repsly, tvrtku koja je izrasla u Zagrebu, sada preuzima američki fond

Autor: Tanja Ivančić
17. siječanj 2025. u 12:32
Podijeli članak —
Photo: Sandra Simunovic/PIXSELL

Cuadrilla Capital je investicijska firma sa sjedištem u Santa Barbari, Kalifornija, specijalizirana za ulaganja u SaaS tvrtke s visokim potencijalom rasta.

Cuadrilla Capital, investicijska tvrtka specijalizirana za razvoj softverskih rješenja, najavila je preuzimanje Repsly, Inc., platforme za maloprodajnu izvedbu koja pomaže globalnim robnim markama optimizirati aktivnosti u trgovinama. Financijski uvjeti nisu objavljeni, a vijest nedavno objavljena na PRnewswire.

Repsly nudi inovativnu SaaS i mobilnu platformu koja povezuje upravljanje radnom snagom s analizom podataka, omogućujući bolje donošenje odluka, povećanje prodaje i smanjenje troškova. Platforma služi više od 600 tvrtki u sektoru potrošačkih dobara (CPG) i maloprodajnih usluga (RSP), poboljšavajući upravljanje planiranjem, rasporedima, praćenjem konkurencije i promocijama na razini trgovine.

Matthew Brogie, CEO Repslyja, istaknuo je kako će preuzimanje omogućiti daljnji rast i širenje usluga. Cuadrilla, s obzirom na izazove današnjeg tržišta, prepoznaje vrijednost Repslyjeve platforme koja pomaže globalnim brandovima da bolje optimiziraju prodaju i terenske aktivnosti.

Repsly je poznat po korištenju naprednih tehnologija poput prepoznavanja slika, čime poboljšava učinkovitost terenskih timova i povećava usklađenost s promocijama. Platforma služi kao jedinstveni izvor podataka za maloprodajnu izvedbu, omogućujući brendovima bolje donošenje odluka temeljenih na podacima.

Inače, Cuadrilla Capital je investicijska firma sa sjedištem u Santa Barbari, Kalifornija, specijalizirana za ulaganja u SaaS tvrtke s visokim potencijalom rasta.

O Repslyju, na stranicama PRnewwirea, kažu da je to platforma koja omogućava CPG timovima optimizaciju maloprodajnih aktivnosti kroz centralizirane podatke. Repsly pomaže globalnim brandovima poput Kraft Heinza, Adidas, L’Oréala, Spindrifta, Beyond Meata, Mattela i AB InBeva da poboljšaju usklađenost na razini robnih marki, optimiziraju pokrivenost na terenu i povećaju učinkovitost na razini trgovine. Sjedište tvrtke je u Bostonu, a djeluje u više od 80 zemalja diljem svijeta, služeći više od 800 brandova.

Ono što valja naglasiti jest da je ovaj startup nastao u Hrvatskoj, točnije u Zagrebu, osnivači tvrtke Repsly, nekad poznate i kao Salespod, su informatičari Marko Kovač Marko Linke. Već 2018. tvrdili su da nisu startup već tvrtka, kao ni da nisu hrvatska tvrtka nisu jer nalaze se na dvije adrese. Marko Kovač, tada je kazao kako “imaju sve karakteristike američkih tvrtki, dok poreze plaćaju na obje adrese”. U to doba, imali su 60-ak dioničara, što pojedinaca, što VC fondova, dok su oni kao suosnivači imali najveće pakete, no ne i većinske.

Dvojac susnivača tvrdio je da su tvrtku doveli do razine interne posloženosti koja se sada bavi isključivo rastom, a usto su, prije sedam godina govorili i o akviziciji, punoj ili djelomičnoj, koja će osigurati povrat ulagačima. A kako su tvrtku vodili ka uspjehu možete pročitati ovdje .

Prvi investitor bio im je poduzetnik Saša Cvetojević, koji je za Večernji list prokomentirao prodaju. Između ostalog je istaknuo “Lijepa, zaokružena ali prespora startup priča. Zaradilo se lijepo, ja sam postigao željene multiple na moja dva ulaganja, iznose ne možemo otkriti, ali svejedno, ponovo smo bili prespori, kaže Cvetojević.”

Autor: Tanja Ivančić
17. siječanj 2025. u 12:32
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close