Tvrtka je tijekom godine uložila 2,1 milijardu eura u snižavanje cijena za svoje kupce. Ova svjesna odluka je na globalnoj razini pridonijela povećanju posjeta robnim kućama za 3,3 % i online posjeta za 28 %, dok je broj online narudžbi porastao za 9 %. Prodaja je dosegnula 41,8 milijarde eura u tri poslovna područja: IKEA Retail, Ingka Centres i Ingka Investments, bilježeći pad od 5,5 % u odnosu na prošlu poslovnu godinu.
„Bila je to godina hrabrog ulaganja u budućnost kako bi IKEA bila pristupačnija, dostupnija i održivija. Za nas nikada nije bilo važnije stati uz što veći broj ljudi nego što je to u ovome trenutku. Naša jedinstvena poslovna struktura i financijska neovisnost omogućuju nam donošenje odluka i ulaganje za desetljeća koja dolaze, čineći nas otpornijima na globalne i ekonomske događaje te nam omogućuju da ostanemo dugoročno fokusirani na svoj posao i kupce. Također, ostali smo usmjereni na svoje ambiciozne ciljeve održivosti, radeći na osiguravanju budućnosti našeg poslovanja“, istaknuo je Juvencio Maeztu, zamjenik izvršnog direktora i direktor održivosti u Ingka Grupi (IKEA).

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu