Hrvatska europarlamnetarka Biljana Borzan održala je danas u Kući Europe konferenciju za medije na kojoj je predstavila rezultate istraživanja o iskustvima naših građana pri online kupovini. U odnosu na razdoblje prije pandemije, broj građana koji kupuje online i ima povjerenje u online trgovce se udvostručio, a čak 67 posto građana čeka rasprodaju poput Crnog petka da bi obavili kupovinu.
„Moje istraživanje je pokazalo da skoro svi građani kupuju na sniženjima, a 67 posto ih planirano čeka sniženje kako bi nešto kupili. Nažalost, tijekom rasprodaja, poput Crnog petka, više od 80 posto ih je naišlo na lažna sniženja odnosno primijetili su da je snižena cijena ista kao i prije sniženja“, kaže Borzan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu