Domaća industrija videoigara prošle je godine, uzme li se globalna situacija u obzir, ostvarila posve solidne poslovne rezultate. Prihodi domaćih gaming studija iznosili su 56,6 milijun eura, a dobit 10,3 milijuna. Pad je to u odnosu na 2022. kod oba pokazatelja – 8,41 i 20,76%.
Unatoč padu možemo biti zadovoljni, poručuje Aleksandar Gavrilović, glavni tajnik Klastera hrvatskih proizvođača videoigara (CGDA) te direktor Gamechuck gaming studija, na već tradicionalnom predstavljanju analize industrije koju je proveo CGDA uz podršku A1 Hrvatska. “Prošla godina bila je iznimno izazovna i teška na svjetskoj razini. Bila je to godina u kojoj je podijeljeno na tisuće otkaza u industriji”, kaže Gavrilović.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu