Od umjetne inteligencije i električnih vozila do blockchaina i kompozita, nalazimo se u zlatnom dobu inovacija. Međutim, kako bi iskoristile vrijednost ovih tehnologija, tvrtke se moraju transformirati, a prema studiji koju je provela tvrtka McKinsey & Company, više od 70% takvih napora ne uspijeva.
Očito je da tvrtke koje usvajaju novu tehnologiju trebaju prave ključne pokazatelje uspješnosti (KPI) i interno usklađivanje svog poslovanja kako bi osigurale da od nje dobiju ono što žele. Ali postoji veći, često zanemareni čimbenik koji određuje hoće li ostvariti trajne povrate, a ne samo juriti za skupim tehnološkim trendovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu