Mnogi mladi poduzetnici ulaze u poslovni svijet puni entuzijazma i ambicije, vođeni željom da ostvare ideje i izgrade uspješne biznise. No bez obzira na inovativnost i ambiciju, oni koji tek počinju skloni su i pogreškama koje proizlaze iz neiskustva, nedovoljno planiranja ili nerealnih očekivanja. A najčešće pogreške poduzetnika početnika su: nedovoljno istraživanje tržišta, podcjenjivanje financijskih zahtjeva posla i nedovoljno efikasna provedba. Mnogi među njima zanemaruju važnost razumijevanja potreba i preferencija ciljne publike, kao i analize konkurencije, što može dovesti do kreiranja proizvoda ili usluga koje ne zadovoljavaju potrebe kupaca ili su već prisutni na tržištu. Uz to, sami često pogrešno procijene troškove pokretanja i održavanja poslovanja, a nedostatak financijskih sredstava može brzo ugroziti poslovanje. ZICER-ov direktor Frane Šesnić i komunikacijski trener Ante Mihaljević u svom radu često dolaze u doticaj s budućim liderima biznisa te ističu: Dobar biznis ne čuvajte za kasnije, a prije pokretanja, dobro se pripremite, kako za poslovni svijet, tako i za poslovnu komunikaciju.
Iako su ideje ključne, uspjeh poslovanja ovisi o sposobnosti njihove realizacije. Mladi poduzetnici često vjeruju da je samo odlična ideja dovoljna za uspjeh. No, bez kvalitetnog plana provedbe, timskog rada i prilagodbe tržišnim uvjetima, čak i najbolja ideja može propasti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu