Brod čovjeka usreći najmanje dva puta, prvi put kad ga kupi, a drugi put kad ga proda! Tko god je imao brod tu je, u marinama i lučicama najčešće prenošenu poruku, iskusio na vlastitoj koži iako nije poznato da je ona ikad ikoga tko je brod zaista želio, spriječila da ga i kupi.
Prodaja jahti, odnosno brodova za rekreaciju na silaznoj je putanji iz drugih razloga, kaže nam Darko Mikulandra, vlasnik riječkog Dami Boatsa. On se već 40 godina bavi posredovanjem u kupnji i prodaji jahti po cijelome svijetu, a u ta je četiri desetljeća radio, kaže, sve što se može raditi u poslovanju plovila, od čartera do inspekcijskog nadzora.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu