Ako bi crnogorska vlada razmotrila opciju koncesije, Kastrati grupa bi sigurno predstavljala solidnu i održivu opciju, s obzirom na dosadašnji učinak u međunarodnoj zračnoj luci Tirana i snažnu prisutnost na zapadnom Balkanu, rekao je u razgovoru za Bankar.me Piervittorio Farabbi, glavni operativni direktor zračne luke Tirana.
“Po mom mišljenju, koncesija je najprikladniji oblik javno-privatnog odnosa partnerstvo za izgradnju i upravljanje uspješnim projektima zračnih luka, pod uvjetom da javni sektor (u ovom slučaju Vlada CG) identificira privatnog investitora koji je najprikladniji za postizanje jasno definiranih nacionalnih ciljeva, koji može učinkovito financirati potrebna ulaganja i koji može pokazati snažno razumijevanje lokalnih specifičnosti, prednosti i rizika”, rekao je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu