U emisiji 24UR, koja se svakodnevno emitira na slovenskoj televiziji POP TV, pušten je prilog o cijenama na hrvatskoj obali. Točnije, požalili su se Slovenci da je ljetovanje u Hrvatskoj sada skuplje nego u Španjolskoj, Portugalu i Grčkoj, a cijene su, primijetili su, jako poskupjele ne samo u gostionicama i kafićima nego i u trgovinama.
Za primjer su uzeli bosanskog influencera Mirzu Mustafagića iz BiH, koji je na TikToku objavio da je sladoledni kup u Opatiji platio čak 17 eura. “Nakon što sam vidio koliko košta sladoled u Opatiji, morao sam sjesti”, šokirao se influencer iz Bosne i Hercegovine, čiju je snimku na TikToku pogledalo gotovo milijun ljudi. Neki su se složili s njim, drugi podsjetili da je to bilo u hotelu s pet zvjezdica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu