Cannes Lions, svjetski festival kreativnosti, održava se od 1954. godine. Osvajanje nagrade na prestižnom okupljanju za koje se prijavi i po 15.000 kreativaca iz više od 90 zemalja smatra se vrhuncem priznanja u svijetu komunikacija.
Ondje u fokus dolaze kreativni radovi sa značajnim utjecajem na društvo, kulturu i ekonomiju, a ove godine nagrada Cannes Lionsa pripala je i jednoj kampanji iz Hrvatske… “Priču koja vrijedi svakog slova” za tvrtku Marodi, vodećeg hrvatskog proizvođača suhe tjestenine, kojem je na čelu direktor Stjepan Marodi, potpisali su kreativni autori agencije Bruketa&Žinić&Grey uz sudjelovanje Komunikacijskog laboratorija koji tako postaje prva agencija u Hrvatskoj specijalizirana za PR nagrađena canneskim lavom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu