Zlato je sve popularnija investicija u Hrvatskoj. Iznos koji građani ulažu u zlatne poluge i zlatnike raste iz godine u godinu, a posljednje dvije godine premašuje 300 milijuna eura. Jedan od razloga popularnosti plemenitih metala jest i činjenica da njihova cijena ima uzlaznu putanju, uz prosječni rast od 9% godišnje u razdoblju od 2000. godine. No, dosad na hrvatskom tržištu nije postojao alat koji bi omogućio jednostavno praćenje cijene, vrijednosti portfelja uloženog u zlato i srebro i događanja na tržištu plemenitih metala.
Goldman Graff, međunarodna kompanija za trgovanje fizičkim investicijskim zlatom, odnosno polugama i zlatnicima, predstavila je novu mobilnu aplikaciju koja korisnicima pruža upravo ono što je dosad nedostajalo: jedinstveni centar za ulaganje u zlato dostupan na telefonskom ekranu.




Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu