Investicije u online medijsko oglašavanje u Hrvatskoj lani su rasle 21 posto, čime se iznos ukupnih ulaganja u ovo područje popeo na 133 milijuna eura. Pokazuje to IAB Online Media AdEx istraživanje koje treću godinu provodi IAB Croatia, zajednica vodećih digitalnih stručnjaka u Hrvatskoj.
Ovom rastu bitno je doprinijela inflacija. “Već samo podizanje cijena, prvenstveno na globalnim platformama, utjecalo je na značajni rast investicija u oglašavanje”, kaže Vjekoslav Srednoselec iz dentsu Croatia te član radne skupine za IAB Croatia Online Media AdEx, dodajući da je prošla godina zaista bila izazovna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu