Na svom vrhuncu, novi proizvođač automobila bio je procijenjea na više od 85 milijardi dolara. U kolovozu prošle godine Vinfast je vrijedio više od Forda, General Motorsa i BMW-a, ali za razliku od ostalih marki u prvih deset, Vinfast ima mizernu prodaju. Uz to, iskustva u vožnji s prvim modelom, VF8, također su se pokazala razočaravajućima. Unatoč tome, dionice su u kolovozu porasle s početne cijene od 10 dolara na više od 82 dolara po dionici. No ubrzo je cijena pala i sada dionica vrijedi manje od 3 dolara. Ranije ovog mjeseca, dva odvjetnička društva najavila su tužbu u kojoj se navodi da je Vinfast davao lažne izjave o poslovnim rezultatima i uspjesima prilikom izdavanja dionica. Govoreći za Charlotte News & Observer, Vinfastov glasnogovornik nazvao je tvrdnje neutemeljenima.
– Vinfast se pridržavao najviših etičkih standarda i dosljedno se pridržavao svih zakona i propisa na tržištima na kojima posluje. Nećemo dalje komentirati ovu stvar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu