Odlična komunikacija ključna je za kvalitetne odnose u organizaciji i odnose s javnošću, bitne za ostvarenje poslovnih ciljeva organizacije. Izvrsnost u osmišljavanju i provedbi projekata u odnosima s javnošću, Hrvatska udruga za odnose s javnošću potiče dodjelom najprestižnije nagrade u ovom području u Hrvatskoj, a tradicija nagrade seže do 2007. godine.
U kategoriji Grand PRix za organizaciju i komunikaciju događanja ove je godino bilo čak 14 finalista u izboru, što dovoljno govori o svojevrsnoj renesansi događanja u prošloj godini. Nakon nekoliko pandemijskih godina mnogi su se zaželjeli događanja, a istodobno su digitalni komunikacijski alati doživjeli procvat. Nakon četiri godine smotra finalista održala se ponovno uživo, pred žirijem u utorak.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu