Hrvatska gospodarska komora pokrenula je informativnu kampanju o primjeni bezgotovinskih napojnica i fiskalizaciji gotovinskih napojnica u praksi. Serija edukacija za ugostitelje, ali i druge primatelje napojnica započinje 1. ožujka u Osijeku. Na svojevrsnoj “oglasnoj ploči” kampanje nalazi se i letak s odgovorima na najčešća pitanja, te info oznake – naljepnice kojima se na ulazu u objekt može gostima ili korisnicima usluga dati do znanja da napojnicu mogu ostaviti i kod kartičnog plaćanja. Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK – nositelja projekta, pojašnjava zašto se ovakva kampanja pokazala nužnom.
“Iako su porezne izmjene stupile na snagu 01.01.2024., a time i mogućnost naplate napojnice karticama, tek su sredinom siječnja prvi ugostiteljski objekti krenuli s nadogradnjom svojih softverskih programa na POS uređajima. Dosta je upita s terena i nepoznanica oko primjene pa je HGK pokrenula informativnu kampanju. Svima nam je cilj da se do vrhunca sezone i dolaska stranih gostiju koji najviše koriste kartično plaćanje, što većem broju djelatnika u ugostiteljstvu omogući primanje bezgotovinskih napojnica. Smatramo da će većina ugostitelja u narednim mjesecima to i omogućiti pa im želimo u tom procesu biti potpora i pružiti im sve potrebne informacije za što bezbolniju prilagodbu. Edukacije koje organiziramo su idealno mjesto za postavljanje pitanja stručnjacima i za otklanjanje svih nejasnoća”, poručuje Vukojević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu