KiK-ov poslovni model nadahnjuje ljude jer se kod njih možete obući gotovo od glave do pete za manje od 30 eura – a kupiti i detalje za dnevnu sobu. Ali, kako je ovaj koncept uopće nastao?
‘Kupac je kralj‘
“KiK Textilien und Non-Food GmbH” osnovao je 1994. Stefan Heinig u Düsseldorfu. Naziv tvrtke “KiK” znači “Kupac je kralj” (njem. „Kunde ist König”). Već naziv bi trebao otkriti da je tvrtka usmjerena prvenstveno na potrebe svojih kupaca, pišu njemački mediji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu