Početkom ove godine počela je primjena Direktive o korporativnom izvještavanju o održivosti (CSRD). To znači da će tvrtke na koje se ova direktiva odnosi morati zadovoljiti opsežnija i stroža pravila u izradi izvještaja o održivosti, odnosno o svojim okolišnim, socijalnim i upravljačkim utjecajima. Ovaj će izvještaj, a koji će obuhvatiti mnogo veći broj poduzeća nego što ih je obuhvaćala njezina prethodnica – Direktiva o nefinancijskom izvještavanju (NFRD) – tvrtke morati objaviti 2025. za ovu godinu.
No, koliko su domaća poduzeća spremna izvještavati o održivosti? Nisu baš, pokazuje istraživanje o implementaciji CSRD-a koje je za Poslovnu inteligenciju provela agencija Ipsos. Istraživanje tako pokazuje da čak 30 posto anketiranih poduzeća nikada nije čulo za termine ESG (engleski akronim za okolišno, društveno i korporativno upravljanje) te CSRD. S ovim je terminima, pokazuje istraživanje, dobro upoznat vrlo mali broj tvrtki u Hrvatskoj – tek pet posto anketiranih (s ESG), odnosno tri posto (s CSRD).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu