Startup Omnisearch iza kojeg stoji hrvatski dvojac započeo je svoju poslovnu avanturu vlastitom tražilicom 2021. godine pod vodstvom osnivača Marina Smiljanića i Mateja Ferenčevića. Iako već na prvi spomen riječi ‘tražilica’ mnogima na pamet pada tehnološki div Google, čini se da i hrvatska pamet u ovom segmentu ima svoje adute. Omnisearch, naime, predstavlja tražilicu koja nudi inovativnu funkcionalnost omogućujući korisnicima precizno pretraživanje unutar velikih kolekcija videopredavanja ili drugih multimedijskih sadržaja. Koristeći vlastite algoritme dubokog učenja i umjetne inteligencije, Omnisearch izvlači maksimalnu količinu informacija iz različitih vrsta materijala. Zasad im je veći dio klijenata na sjevernoameričkom tržištu, no vide veliki interes i na hrvatskom. Povodom njihovih najnovijih planova, ali i o samim počecima, razgovarali smo s direktoricom operacija Tanyom Arianom Bendiš.
“Priča o tvrtki počinje kada je jedan od osnivača Marin Smiljanić, nakon iskustva rada u Amazonu, gdje je naišao na izazove pronalaženja informacija u obimnim internim videomaterijalima, odlučio zajedno s Matejem Ferenčevićem krenuti u poduzetničke vode. Ferenčević, koji je prethodno bio ključni član startupa Memgraph, pridružio se kako bi zajedno stvorili nešto inovativno”, kaže nam direktorica operacija Bendiš.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu