Tehnologija nije dovoljna da bi videoigra bila uspješna, poručuje John Alfonso Romero, jedan od tvoraca nekih od svjetskih najpopularnijih videoigara, poput Dooma, s Algebrine konferencije posvećene budućnosti razvoja videoigara.
“Videoigre i dalje moraju imati dobar dizajn da bi bile uspješne, pa će kombinacija tehnologije i dizajna biti ključna za uspjeh”, smatra Romero. A tehnologija, posebno umjetna inteligencija, uvelike će promijeniti doživljaj igranja. Igrači će, upravo zahvaljujući AI-u, procjenjuje Romero, moći razgovarati s likom iz videoigre na način koji dizajneri nikada ne bi mogli napisati ili predvidjeti.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu