– Prema zakonu, svaki brod mora imati tank, mora imati ventil da ga zatvori, da ga on otvori. Međutim, ne postoji infrastruktura na kopnu koja to može prihvatiti. Nama jedino ostaje da mi to pustimo u more. Istina, ne u lukama, ne u Kornatima, nego na otvorenom moru to radimo tako, objasnio je Jakov Kolanović, potpredsjednik Ceha brodoprijevoznika Hrvatske.
Ako u lukama, marinama i privezištima nije osigurano mjesto za pražnjenje tankova, brodovi bi takve vode trebali ispuštati dvanaest nautičkih milja od obale ili tri ako imaju biopročistač.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu